  • 11. Data: 2007-07-31 12:57:05
    Temat: Re: mbank agresywny warto?
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 31 Jul 2007 14:42:50 +0200, w <f8naog$ksc$1@news.onet.pl>, "Mops"
    <t...@t...pl> napisał(-a):

    > Mozna prosic o jakis linki do forum z info na ten temat?

    Praktycznie na każdym forum znajdziesz jakieś ABC inwestowania w fundusze, np.
    tutaj http://fundusze.wp.pl/

    Ale pewnie zaraz ktoś poda lepszy link.

  • 12. Data: 2007-07-31 13:00:34
    Od: "Mops" <t...@t...pl>

    Dziekuje za wszelkie odpowiedzi i pozdrawiam :)

  • 13. Data: 2007-07-31 13:03:36
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 31 Jul 2007 14:47:25 +0200, w <f8nb2o$lij$1@news.onet.pl>, Jan
    Strybyszewski <g...@o...pl> napisał(-a):

    > Fundusz ok osiaga srednia w koncu taki jest jego cel.

    OK, cofam że kiepski. Faktycznie jakimś cudem zszedł z ostatnich miejsc wyników
    ;).

  • 14. Data: 2007-07-31 18:38:44
    Od: Adam Foton <usun_litery_k_adamkfotok1_@_gazetak.plk>

    > Dzieki za odpowiedz.
    > 17 lipca nabyłem za 1000 zł mbank agresywny saldo na dzień dzisiejszy 962 zł
    > :(
    > Trzymać..sprzedać...?

    Ano wlasnie tak teraz jest. Niepewnosc.
    Gdybys trzymal w banku, mialbys kilka zlotych do przodu, po roku +4%. W
    funduszu po 14 dniach masz -4%. Ale za to bardziej realna wizje na
    wzrosty w dluzszym terminie.

    Teraz nie bardzo wiadomo w co inwestowac. Nieruchomosci przegrzane,
    dolar juz kilka razy wydawalo sie, ze tanszy nie bedzie... A jak nie
    wiadomo w co inwestowac, to wkrotce wzrosnie inflacja a dobrzy bracia
    spala troche wirtualnych pieniedzy na gieldzie...

    AF

  • 15. Data: 2007-08-01 08:45:22
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > OK, cofam że kiepski. Faktycznie jakimś cudem zszedł z ostatnich miejsc wyników

    Nigdy na nich nie byl. O jakich okresach mowisz ze byl na dnie ?

  • 16. Data: 2007-08-01 11:59:02
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 01 Aug 2007 10:45:22 +0200, w <f8ph8d$pf3$1@news.onet.pl>, Jan
    Strybyszewski <g...@o...pl> napisał(-a):

    > Nigdy na nich nie byl. O jakich okresach mowisz ze byl na dnie ?

    Znajdź mi serwis pokazujący wyniki w przedziałach od-do, to pokażę.

  • 17. Data: 2007-08-01 12:45:45
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Znajdź mi serwis pokazujący wyniki w przedziałach od-do, to pokażę.

    www.fundi.pl
    zaznaczasz a na dole podajesz date od .. do

  • 18. Data: 2007-08-01 15:29:11
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 01 Aug 2007 14:45:45 +0200, w <f8pvbs$3n2$1@news.onet.pl>, Jan
    Strybyszewski <g...@o...pl> napisał(-a):

    > www.fundi.pl
    > zaznaczasz a na dole podajesz date od .. do

    ... i zawsze pokazuje notowania aktualne.
    Nie ma również mbankowego.

  • 19. Data: 2007-08-02 06:45:04
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > ... i zawsze pokazuje notowania aktualne.
    > Nie ma również mbankowego.

    Jest, z tabeli notowan wybierasz interesujacy walor zaznaczasz PTASZKA
    a na samiutkim dole wpisujesz daty a potem rysuj wykres i voila
    Skarbiec Top Funduszy to wlasnie mbank agresywny (niewielka roznica w
    wycenie wynika z innych kosztow zarzadzania bodaj)

    Lp Nazwa Data początkowa Wycena początkowa Data końcowa Wycena
    końcowa Różnica Odchylenie standardowe Wskaźnik Sharpe's
    1 Skarbiec Top Funduszy Akcji 2007-01-13 161.11 2007-07-13 208.39
    29.346% 4.086 0.558

  • 20. Data: 2007-08-02 11:19:16
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 02 Aug 2007 08:45:04 +0200, w <f8ruii$i2n$1@news.onet.pl>, Jan

    > Jest, z tabeli notowan wybierasz interesujacy walor zaznaczasz PTASZKA
    > a na samiutkim dole wpisujesz daty a potem rysuj wykres i voila

    "Nie możesz zaznaczyć więcej niż 10 walorów". Podziękuję.
    Barometr onetu jest świetny, niestety pokazuje tylko dane aktualne.

    > Skarbiec Top Funduszy to wlasnie mbank agresywny (niewielka roznica w
    > wycenie wynika z innych kosztow zarzadzania bodaj)

    Które są dla mbankowego raczej wyższe.