  • Data: 2007-07-31 18:38:44
    Temat: Re: mbank agresywny warto?
    Od: Adam Foton <usun_litery_k_adamkfotok1_@_gazetak.plk> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzieki za odpowiedz.
    > 17 lipca nabyłem za 1000 zł mbank agresywny saldo na dzień dzisiejszy 962 zł
    > :(
    > Trzymać..sprzedać...?

    Ano wlasnie tak teraz jest. Niepewnosc.
    Gdybys trzymal w banku, mialbys kilka zlotych do przodu, po roku +4%. W
    funduszu po 14 dniach masz -4%. Ale za to bardziej realna wizje na
    wzrosty w dluzszym terminie.

    Teraz nie bardzo wiadomo w co inwestowac. Nieruchomosci przegrzane,
    dolar juz kilka razy wydawalo sie, ze tanszy nie bedzie... A jak nie
    wiadomo w co inwestowac, to wkrotce wzrosnie inflacja a dobrzy bracia
    spala troche wirtualnych pieniedzy na gieldzie...

    AF