  • 11. Data: 2003-04-29 17:03:32
    Temat: Re: [mbank] Wyłączają strony informacyjne i forum
    Od: "radbilcz" <r...@p...onet.pl>

    > No i co w związku z tym ?(tak, wiem co to jest ASP)
    Microshit

  • 12. Data: 2003-04-29 18:07:17
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    radbilcz wrote:

    > Microshit

    Tak? I oczywiście nie mogli zrobić tego wszystkiego np. w php[1] czy
    innej javie a dać tylko _rozszerzenia_ .asp ?

    KJ

    [1] - to był oczywiście tylko przykład.

  • 13. Data: 2003-04-29 20:47:54
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    > Tak? I oczywiście nie mogli zrobić tego wszystkiego np. w php[1] czy
    > innej javie a dać tylko _rozszerzenia_ .asp ?

    Można, można (oczywiście nie zawsze - zależy od używanego
    narzędzia). Kiedyś mocno się zastanawiałem nad robieniem dowcipów typu
    zależnie od dnia tygodnia rotujemy rozszerzenia między
    jsp/asp/php/cgi/html/pl i brak. Ale mi przeszło...

    Warto też wiedzieć, że nawet bez żartów istnieją 'asp-y' na Unixy
    (np. http://www.apache-asp.org).

    A stwierdziwszy to wszystko ... na ile mi wiadomo mbank działa na
    Windowsach (w ramach serwowania WWW, backend jest na mainframe). Co
    nie zmienia zresztą sprawy, że obecne problemy raczej wyglądają na
    błąd mbanku a nie Microsoftu czy IBMa.

    --
    ( Marcin Kasperski | You have the right to peace, fun, and productive )
    ( http://www.mk.w.pl | and enjoyable work. (Beck) )

  • 14. Data: 2003-04-30 06:00:35
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b8meq7$kit$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Tak? I oczywiście nie mogli zrobić tego wszystkiego np. w php[1] czy
    > innej javie a dać tylko _rozszerzenia_ .asp ?

    Byłem u nich kiedyś na rozmowie o prace. Otwarcie powiedzieli, że
    Małomiękki.

    MaciejK

  • 15. Data: 2003-04-30 07:56:34
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Maciek Kycler wrote:
    [..]

    > Byłem u nich kiedyś na rozmowie o prace. Otwarcie powiedzieli, że
    > Małomiękki.

    I to jest argument. A nie proste rozumowanie asc=> tylko i wyłącznie MS

    KJ

  • 16. Data: 2003-04-30 11:02:36
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Serwis transakcyjny mBanku pozostanie dostępny a jakość jego dzialania
    > powinna ulec znaczącej poprawie.
    > Wyłączenie stron obejmie wszystkie pozostałe strony mBanku w tym strony
    > Cyber Cafe (z forum) i serwis SFI.

    Stawiam na lacza lub urzadzenia sieciowe.

    MiKo