    From: Bartol Partol <b...@p...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mbank] Problemy z VE - czy ktoś obserwował?
    Date: Mon, 19 May 2003 15:26:24 +0200

    Użytkownik Marcin Kasperski napisał:
    > W ciągu ostatniego tygodnia dwa razy zdarzyło mi się, że VE mbanku
    > dostała odmowę przy płatności w POSie. W obu wypadkach była to
    > 'Transakcja odrzucona' (czyli nie były to żadne problemy z
    > dodzwonieniem się czy pokrewne), w obu na pewno na koncie środki były
    > (w pierwszym zresztą uparłem się i przy drugiej próbie transakcja już
    > przeszła).
    >
    > Czy ktoś jeszcze obserwował może podobne problemy? Używam mbanku
    > niemal od startu i dotychczas niczego takiego nie bywało...
    >
    > A, na wypadek gdyby miało to znaczenie: pierwszy problem - zeszła
> [...]

    To wyglada na przeciazenie CA. Mi sie zdarza dosyc czesto - ze 1 raz na
    10 transakcji. Moze to byc rowniez spowodowane systemem Millenium, bo
    karta intelogowa idzie szybciej i transakcje odwala rzadziej (ale
    zdecydowanie rzadziej sie nia posluguje, wiec informacja moze nie byc
    miarodoajna).

    Kiedys na stacji BP zauwazylem kartke "Kart BIG Banku Gdanskiego i
    Milenium nie obslugujemy". Pojechalem zatankowac gdzie indziej. ;-)))))

    Bartol