eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] Nic się nie uczą. › Re: [mbank] Nic się nie uczą.
  • From: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <dncapb$p47$1@news.onet.pl> <m...@d...localdomain>
    Subject: Re: [mbank] Nic się nie uczą.
    Date: Sat, 10 Dec 2005 00:12:25 +0100
    Lines: 15
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2670
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2670
    NNTP-Posting-Host: 83.29.103.60
    Message-ID: <439a0fae$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1134170030 83.29.103.60 (10 Dec 2005 00:13:50 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: e...@d...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.h
    ome.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:371589
    [ ukryj nagłówki ]

    > Procedura powinna po prostu przewidywac, ze po takim oddzwonieniu bank
    > nie uzyskuje zadnych poufnych informacji. Bo i tak naprawde po co mu
    > one?
    >
    > Natomiast w potwierdzeniu przez klienta ze owszem, to on dzwonil do
    > banku, i ze to on chce odblokowac czy zablokowac czy cokolwiek tam
    > chce, nie widze zadnego problemu.

    Jak bez tych 'poufnych informacji' bank pozyska pewność, że odblokuje dostęp
    klientowi, a nie komuś podającemu się za klienta i mającemu choćby
    krótkotrwały dostęp do jego aparatu telefonicznego?

    K.K.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1