  • 1. Data: 2003-12-13 15:44:25
    Temat: [mbank] Głowne wady banku... Jakie?
    Od: "michał" <m...@g...pl>

    Witam,
    Mam jedno pytanie na które prosiłbym tylko i wyłącznie o szybkie i
    krótkie odpowiedzi (pytania tego typu często i gęsto sie pojawiają więc dużo
    już się naczytałem ;-). Mianowicie - jakie są główne wady mBanku (poza dość
    toporną obsługą klienta)? W regulaminie banku są jakieś kruczki? Paragrafy
    niezbyt przyjazne klientowi? Itd.
    Oraz jeszcze coś - jak wygląda likwidacja konta w mBanku? Występują
    jakieś większe trudnosci?

    pzdr i z góry dziękuje za pomoc,
    michal

  • 2. Data: 2003-12-13 15:48:55
    Temat: Re: [mbank] Głowne wady banku... Jakie?
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    brfc5n$71u$...@i...gazeta.pl,
    michał <m...@g...pl>:

    > więc dużo już się naczytałem ;-). Mianowicie - jakie są główne wady
    > mBanku (poza dość toporną obsługą klienta)?

    To zalezy dla kogo. Dla mnie glowne to:

    1. niska funkcjonalnosc eMaksa (lub, alternatywnie, niskie oprocentowanie
    eKonta - przez pewien okres bylo po rowno lub prawie)
    2. za slaba funkcjonalnosc zlecen stalych

    Mniej istotne:

    3. zbyt drogie VE do eMaksa
    4. nieprzewidywalne procedury wydawania kart
    5. "gubienie" reklamacji

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-12-13 16:52:45
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    michał <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > już się naczytałem ;-). Mianowicie - jakie są główne wady mBanku (poza dość
    Jak dla mnie:
    mało bezprowizyjnych bankomatów(tylko euronety)
    brak możliwości zamawiania kart debetowych przez serwis internetowy
    brak możliwości zakładania nowych rachunków przez www

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 4. Data: 2003-12-13 17:06:04
    Od: "michał" <m...@g...pl>

    > mało bezprowizyjnych bankomatów(tylko euronety)
    > brak możliwości zamawiania kart debetowych przez serwis internetowy

    dodatkowych czy dla wlasciciciela??

    > brak możliwości zakładania nowych rachunków przez www

    _nowych_ rachunkow? to znaczy?

    pzdr,
    michal

  • 5. Data: 2003-12-13 17:26:56
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 2. za slaba funkcjonalnosc zlecen stalych

    a czego jeszcze mozna czekiwac - pytam z ciekawosci.

  • 6. Data: 2003-12-13 17:29:23
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    >Mianowicie - jakie są główne wady mBanku (poza dość
    > toporną obsługą klienta)?

    ja wcale nie uwazam, ze obsluga jest toporna, dla mnie akurat jest najlepsza
    ze wszystkich bankow, z jakimi mialam konktakt:)

    wady:
    - brak mozliwosci darmowych wplat - czyli brak kiosku w moimj miescie (wwa),
    - brak mozliwosci zrobienia duzej wyplaty, a czasem trzeba - ale ze rzadko,
    to sie tak bardzo nie upieram. tylko raz mialam klopot, jak kupowalam
    samochod, to koniecznie chcieli zaliczke w gotowce.

  • 7. Data: 2003-12-13 17:31:26
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    michał <m...@g...pl> napisał(a):

    > dodatkowych czy dla wlasciciciela??
    Chodzi mi o rozwiązanie jak w inteligo gdzie poprzez serwis www można
    zamówić/aktywować/zastrzedz kartę oraz zmienić pin.W mbanku nową kartę dla
    siebie/współwłaściciela/pełnomocnika zamawia się przez mlinię.Aktywować można
    już przez www.

    I tu również Inteligo ma przewagę.Z poziomu www można założyć dodatkowy
    rachunek(subkonto).W mbanku-tylko przez telefon.

    > _nowych_ rachunkow? to znaczy?
    >
    > pzdr,
    > michal

    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 8. Data: 2003-12-13 18:26:42
    Od: "michał" <m...@g...pl>

> [...]
    > siebie/współwłaściciela/pełnomocnika zamawia się przez mlinię.Aktywować

    Uhm. A po utracie waznosci karty - sami przysylaja nowa, czy tez trzeba ja
    zamawiac?

    > I tu również Inteligo ma przewagę.Z poziomu www można założyć dodatkowy
    > rachunek(subkonto).W mbanku-tylko przez telefon.

    Mozesz jeszcze cos wiecej o tych nowych rachunkah powiedziec ;-)

    pzdr,
    michal

  • 9. Data: 2003-12-13 18:34:06
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    brfi5b$rtc$...@m...aster.pl,
    rena <r...@a...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:brfcej$isj$1@topaz.icpnet.pl...

    > a czego jeszcze mozna czekiwac - pytam z ciekawosci.

    Podstaw :)
    Zlecenia co zadana liczbe dni, tygodni, miesiecy, lat.
    Zlecenia za kilka lat z gory.
    Listy kontrahentow.

    Przewidywalnosci w wykonaniu.

    Mozliwosc wykonywania tego wszystkiego z najwyzej oprocentowanego rachunku.

    Nie wiem, czego tam jeszcze brakuje, bo nie korzystam oczywiscie.

    Z zaawansowanych - zlecenia wg. terminarza.
    Mozliwosc edycji numeru rachunku (za potw. TANem).

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-12-13 19:06:01
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    > Uhm. A po utracie waznosci karty - sami przysylaja nowa, czy tez trzeba ja
    > zamawiac?

    Sami - karty wznawiają się automatycznie.

    > Mozesz jeszcze cos wiecej o tych nowych rachunkah powiedziec ;-)

    Chodzi o zakładanie kolejnych rachunków gdy już jesteś klientem - np. na
    początku zakładasz eKonto i eMaxa, a po pół roku chcesz jeszcze jednego
    eMaxa - w mBanku jest tak, że dzwonisz na mLinię, łączysz się z operatorem,
    mówisz że chcesz nowego eMaxa i po chwili operator dyktuje Ci jego numer, a
    po paru danich pocztą przychodzi potwierdzenie otwarcia.

    Pozdrawiam

    Marek