  • Data: 2003-12-13 17:31:26
    Temat: Re: [mbank] Głowne wady banku... Jakie?
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    michał <m...@g...pl> napisał(a):

    > dodatkowych czy dla wlasciciciela??
    Chodzi mi o rozwiązanie jak w inteligo gdzie poprzez serwis www można
    zamówić/aktywować/zastrzedz kartę oraz zmienić pin.W mbanku nową kartę dla
    siebie/współwłaściciela/pełnomocnika zamawia się przez mlinię.Aktywować można
    już przez www.

    I tu również Inteligo ma przewagę.Z poziomu www można założyć dodatkowy
    rachunek(subkonto).W mbanku-tylko przez telefon.

    > _nowych_ rachunkow? to znaczy?
    >
    > pzdr,
    > michal

    Marcin