  • Data: 2003-12-13 17:29:23
    Temat: Re: [mbank] Głowne wady banku... Jakie?
    Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:brfc5n$71u$1@inews.gazeta.pl...

    >Mianowicie - jakie są główne wady mBanku (poza dość
    > toporną obsługą klienta)?

    ja wcale nie uwazam, ze obsluga jest toporna, dla mnie akurat jest najlepsza
    ze wszystkich bankow, z jakimi mialam konktakt:)

    wady:
    - brak mozliwosci darmowych wplat - czyli brak kiosku w moimj miescie (wwa),
    - brak mozliwosci zrobienia duzej wyplaty, a czasem trzeba - ale ze rzadko,
    to sie tak bardzo nie upieram. tylko raz mialam klopot, jak kupowalam
    samochod, to koniecznie chcieli zaliczke w gotowce.