  • Data: 2003-12-15 02:13:14
    Temat: Re: [mbank] Głowne wady banku... Jakie?
    Od: "david" <d...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziekuje wszystkim za pomoc. Jeszcze tylko prosilbym, jesli ktos juz
    > musial tego doswiadczyc, o informacje na temat zamykania konta w mBanku.
    Sa
    > jakies problemy? Jak wyglada procedura zamykania (tak w wielkim skrocie)?

    Procedura jest prosta. W mBanku łączysz się z operatorem mLinii i mówisz mu,
    że chcesz zamknąć rachunek, operator się ciebie pyta o imię i nazwisko oraz
    co zrobić z kasą którą u nich masz i tyle... rachunek zgodnie z regulaminem
    zamykany jest po 30 dniach. Nie wiem czy jest to standardem, ale operator
    może się zapytać czy mógłbyś poinformować dlaczego zamykasz rachunek,
    oczywiście informować go nie musisz, ale możesz - pewnie przyczyny są jakoś
    analizowane przez mBankowców.

    pozdr
    david