  • Data: 2003-12-13 20:17:47
    Temat: Re: [mbank] Głowne wady banku... Jakie?
    Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    brfom3$dm7$...@n...onet.pl,
    Marek J <markusjNOSPAM@.interia.pl>:
    > Do dwóch punktów mam zastrzeżenia:

    > Najwyżej oprocentowanym rachunkiem oszczędnościowo - rozliczeniowym w
    > mBanku jest eKonto, zaś eMax jest lokatą do trzymania pieniędzy, a
    > nie do wykonywania rozliczeń.
    > Nie domagaj się od pociągu pośpiesznego
    > żeby zatrzymywał się na każdej stacji, w najmniejszych
    > miejscowościach.

    Nie domagam sie, tylko mowie, ze jest to dla mnie duza wada.
    Analogia z pociagiem chybiona, bo przedstawiasz to w kategoriach logicznej
    niemozliwosci, a tak nie jest.
    NB, WSZYSTKIE inne moje eBanki oprocz BZWBK z ktorych korzystalem to oferuja
    lub oferowaly (Lukas, VW, LG, Inteligo).

    > Czym się różni wklepanie różnych (jak rozumiem nieregularnych)
    > terminów do czegoś co ma nazwę zlecenie stałe od wklepania tych
    > terminów do czegoś co ma nazwę "przelew zdefiniowany" ?

    Krotko - wygodą użycia :)

    Za duzo by opowiadac - musialbym sie pobawic w Lukasie, albo zobacz niedawna
    dyskusje o terminarzach w Lukasie.

    Np. w mBanku nie mozesz (chyba) na jednym ekranie zobaczyc planu takiego
    zlecenia stalego na powiedzmy 2 lata wprzod, albo wstecz.

    Moge sie mylic, bo nie korzystam ze zlecen stalych, opieram sie na opisach
    osob trzecich.

    --
    Robert