  • 271. Data: 2021-01-06 10:47:11
    Temat: Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-01-04, Zdzichu500 <n...@n...org> wrote:
    > Witam

    > Jesień 2019.

    W Orange kartę na eSim można wymienić bez żadnego problemu klikając
    sobie opcję w panelu klienta, ale weryfikacją jest przeprowadzana
    prez wysłanie kodu na "ten numer" czyli fizyczną kartę.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 272. Data: 2021-01-19 09:27:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Gdy ktoś chciał zadać szyku przed kolegami, niósł pod pachą korytarzem wydziału ze
    trzy pudła od butów programu ;-))

    -----

  • 273. Data: 2021-01-26 13:12:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A nie aby Kredyt Bank?

    -----

  • 274. Data: 2021-01-26 13:22:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" napisał w wiadomości grup
    >mbank właśnie dowcipnie wprowadził opłatę za nieużywanie aplikacji
    >mobilnej. Jest dowcipnie udrapowana jako ,,opłata za kartę" - do
    >dotychczasowego kryterium minimum wydatków (tu podnieśli próg i
    >opłatę,
    >jest 10 zł jeśli nie wydasz 350 zł) dorzucili właśnie 3 zł/mc
    >o ile nie zostanie choć raz uruchomiona appka mobilna.

    >Chcesz uniknąć sytuacji gdy jedno urządzenie (telefon) ma na sobie
    >wszystkie mechanizmy autoryzacyjne - płać.
    >Masz stary telefon - płać.

    No i wlasnie rozsyla info, ze rezygnuje z tego.

    Masowy sprzeciw klientow, czy niedobitki sobie apke zainstalowaly, cel
    spelniono, mozna sie wycofac ?

    "Przypominamy, że kartę do eKonta możesz mieć za 0 zł - wystarczy, że
    w każdym miesiącu zapłacisz nią lub kartą kredytową 350 zł.
    To jedyny warunek, który musisz spełnić.
    Upraszczamy zasady zwolnienia z opłaty za kartę, które będą
    obowiązywać od 1 marca 2021 r.
    Nie musisz logować się do aplikacji mobilnej, aby uniknąć tej opłaty.

    Zmiana dotyczy kart do: eKonta standard, eKonta, eKonta plus, eKonta m
    dla posiadaczy powyżej 25 roku życia i eKonta z darmowymi bankomatami.

    Ta zmiana pojawi się w cenniku do końca czerwca. Poinformujemy Cię o
    tym w odrębnej wiadomości."

    Prawna taka wiadomosc, czy bezprawna, bo czy nie powinien byc dluzszy
    czas ? :-)

    J.

  • 275. Data: 2021-01-27 16:48:27
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Tuesday, January 26, 2021 at 1:12:54 PM UTC+1, ąćęłńóśźż wrote:
    > A nie aby Kredyt Bank?

    Może pierwszy był Kredyt Bank. Ale ja nie miałem tam konta, a na pewno system Pekao
    był zupełnie dojrzałym i sprawnym systemem. A jeszcze te tokeny Vasco - z
    odblokowaniem hasłem... Dopiero apki smartfonowe udostępniły ponownie tokeny z
    zabezpieczeniem...

    witrak()

  • 276. Data: 2021-01-28 22:05:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W 1985 roku??
    Nie było w sklepach mydła, masła, butów, proszku do prania, szynki, bananów, a
    średnia dniówka wynosiła około jednego dolara.

    -----
    > Gdybyś tylko rozejrzał się (wtedy) bardziej wokół, to zobaczyłbyś, że może nie
    stały w każdym domu, ale nie były jakieś

  • 277. Data: 2021-01-28 22:36:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W 1993 to już śmigało spokojnie.

    -----

  • 278. Data: 2021-01-29 08:24:14
    Od: cef <c...@i...pl>

    Tak.
    Ale po co zmieniasz temat?
    Nie było akurat tych rzeczy stale w sprzedaży, ale to nie znaczy, że nie
    można było kupić
    albo, że nie było lub, że były nieznane.
    Komputery nie stały w każdym domu ale nie były jakąś rzeczą z
    kosmosu, zupełnie nieznaną.
    Pytanie było takie:
    "Kto w tamtym czasie miał dostęp do takich urządzeń?"
    W tamtym czasie zarówno na uczelni, jak i w pierwszym moim
    miejscu pracy i mojej żony komputery były i miałem do nich dostęp
    i nie potrezbna do tego była legitymacja.

  • 279. Data: 2021-01-29 13:01:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Prezentujesz osiągnięcia przodującej zawsze gospodarki radzieckiej.
    Pograć się dało na Merze / Odrze / Riadzie?
    W 1981 mój gospodarz w Lądku (nie ma takiego miasta) przyniósł do chałupy coś w
    rodzaju PC. Nie pamiętam już marki, całość zawierała
    w jednym kawałku i klawiaturę i monitor. On to z pracy przytargał, bo się tym
    zajmował (programista?), ale przede mną postawił i
    włączył jakąś grę ;-)
    Aczkolwiek postęp był w tamtych latach niesamowicie szybki, dla domu te różne
    Spectrumy, Commodory, Atari, Amstrady, kolejne
    procesory, pamięć, nośniki danych i kolejne systemy operacyjne.
    W polskich domach to był czas na wideło, przecież walczyliśmy właśnie Otake ;-)

    -----

  • 280. Data: 2021-01-29 13:13:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Prezentujesz osiągnięcia przodującej zawsze gospodarki radzieckiej.
    >Pograć się dało na Merze / Odrze / Riadzie?

    Na Riadzie z terminalem ... moze by i sie dalo, tylko gier nie bylo,
    ewentualnie jakies tekstowe ... ale RPG przeciez tez jest/bylo
    popularne.
    Na Odrze podobnie, ale tam na poczatku dalekopisy byly, terminale to
    na koniec podlaczali.

    Na Merach ... kto wie, moze by i sie dalo, moze nawet lepsze
    mozliwosci niz na Riadzie, tylko znow - czy ktos napisal ?
    na PDP11/CM4/SM4 chyba juz jakies byly

    https://en.wikipedia.org/wiki/Early_mainframe_games

> [...]
    w jednym kawałku i klawiaturę i monitor. On to z pracy przytargał, bo
    się tym zajmował (programista?), ale przede mną postawił i

    Riada czy Odry by nie przyniosl.
    Mery tez raczej nie.

    Ale K202 byla przenosna.

    -----