eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej › Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
  • Data: 2020-12-23 15:13:31
    Temat: Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zdzichu500 <n...@n...org> writes:

    > Pegasus to przede wszystkim ładnie opakowane możliwości skorzystania z
    > dziur zero day. I to wyklucza masowe korzystanie bo to działa dopóki
    > dziura jest tajemnicą.

    Absolutnie nie. Dopiero załatanie dziur dawałoby taki efekt. Niektórzy
    producenci nie łatają naprawdę kosmicznych dziur w telefonach, które są
    w dalszym ciągu używane. Trudno sobie chyba także wyobrazić, by takie
    osoby miały używać nieoficjalnych wersji systemu (z łatami).

    > Z tego co podaje niebezpiecznik.pl AFAIR to za jedną
    > taką dziurę zapewniając do niej support itp. można całkowicie legalnie
    > dostać ok. 1M$ od twórców Pegasusa czy innych podobnych firm.

    Podają źródło tej informacji? Nie żebym kwestionował, i nigdy z żadnym
    Pegasusem nie miałem do czynienia - przynajmniej od tej strony :-)
    Ale "normalnie" (nie w rozmowach z bandytami) stawki wydają się być
    znacznie niższe.

    Właśnie.
    --
    Krzysztof Hałasa