eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej › Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
  • Data: 2020-12-26 02:06:00
    Temat: Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zdzichu500 <n...@n...org> writes:

    > No i akurat teraz nie mogę tego znaleźć na niebezpieczniku ale np.
    > Forbes z 2019 twierdzi, że można dostać nawet 2,5M$ za Androida i
    > tylko 2M$ za iPhone.
    > https://www.forbes.com/sites/jeanbaptiste/2019/09/04
    /why-zerodium-will-pay-2-5-million-for-anyone-who-ca
    n-hack-android-but-only-2-million-for-an-iphone/?sh=
    4bd29a2a716b

    Zwróciłbym uwagę na słowa kluczowe - "up to". "ZERODIUM payouts for
    eligible zero-day exploits range from $2,500 to $2,500,000 per
    submission."

    Oraz "all payouts are subject to change or cancellation without notice".

    Nie żeby mnie to dziwiło - to się musi opłacać. Wyobrażam sobie, że oni
    rzeczywiście mogą zapłacić $2.5M za jakiś exploit - tylko wtedy muszą na
    nim zarobić znacznie więcej. W jaki sposób - możliwości jest raczej
    mniej niż więcej.
    --
    Krzysztof Hałasa