eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej › Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
  • Data: 2020-12-25 23:49:12
    Temat: Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
    Od: Zdzichu500 <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W dniu 23.12.2020 o 12:22, _Master_ pisze:

    > Ja śpię. Bo robię przelew na blaszaku z windowsem czy nawet z linuksem a
    > potwierdzam go SMSem.

    Ale te systemu też mają swoje zero daye. Bug (albo może backdoor) w
    OpenSSL był dwa lata w kodzie żródłowym. Skąd pewność, że nikt go nie
    wykorzystał?
    https://niebezpiecznik.pl/post/krytyczna-dziura-w-op
    enssl-ponad-65-serwerow-w-internecie-podatnych-na-po
    dsluch-i-to-od-2-lat/

    > Kto wie czy nie wrócę do symbiana czy Windowsa.

    To, że systemy stare to nie znaczy, że nie mają dziur. Może już nie są
    popularne to i nikomu się nie chce szukać teraz ale czy w Symbianie nie
    ma niezałatanych dziur?

    Pozdrawiam,
    Zdzichu