  • Data: 2020-12-26 16:06:13
    Temat: Re: [mbank] 36 złotychrocznie za nieużywanieappki mobilnej
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer <w...@g...com> writes:

    > Piszę, że nie można stworzyć rozwiązania generycznego, które będzie
    > odporne na wersję systemu.

    No pewnie że nie, skrajności prawie nigdy nie działają. Tak samo nie da
    się stworzyć generycznego malware na peceta, a jednak komuś przyszło do
    głowy, by do autoryzowania operacji używać drugiego kanału komunikacji.

    Zresztą - podejrzewam, że obecne rozwiązania, z których każde jest
    wadliwe (i nie chce mi się już ciągnąć tematu "które bardziej") zostaną
    w przyszłości zastąpione rozwiązaniem uniwersalnym, ustandaryzowanym.
    Też będzie wadliwe, jeśli klient będzie korzystał tylko z jednego
    urządzenia, na to nie ma rady.

    > Myślę. Sprzęty konsumenckie wymienia się zazwyczaj co rok/dwa,
    > bo tak przypada odnowienie umowy na telefon.

    Tak, jasne. Dają je w prezencie.
    --
    Krzysztof Hałasa