eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej › Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
    From: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
    Date: Fri, 11 Dec 2020 13:25:00 +0100
    <rqrin1$8ig$1@gioia.aioe.org> <5fd1f96e$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fd200e4$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fd20667$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fd20831$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <rqt6sd$1ffk$1@gioia.aioe.org>
    <5fd22eca$0$536$65785112@news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <5fd23919$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <5fd26353$0$558$65785112@news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <5fd28f64$0$541$65785112@news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <5fd2950f$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <5fd357b7$0$536$65785112@news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <5fd3635b$0$519$65785112@news.neostrada.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > Telefon jest dead, bo złodziej sklonował kartę sim. :)
    Serio? A mi się wydaje, że nie możesz co najwyżej zadzwonić po gsm.
    Ale apka będzie działać po wifi.
    Więc znowu się mylisz.

    > No owszem, jeśli apka jest na wifi, a jeszcze do tego najlepiej w
    > telefonie bez karty sim, to może jest bezpieczniej. Ale wtedy to nie
    > jest telefon, tylko drugi komputer, tyle że kieszonkowy.

    Przemyśl może jeszcze te scenariusze, pamiętając że:
    1. sim w telefonie jest potrzebny do zalogowania się do sieci operatora
    i wykonywania połaczeń
    2. aplikacje na telefonie potrzebuje raczej dostępu do Internetu, ale nie
    koniecznie po gsm, wifi mu wystarczy.
    3. wifi nie musi być od operatora.

    > A i nie zawsze jesteś w zasięgu wifi.
    Oczywiście. Ja nigdzie nie twierdzę, że aplilkacja jest 100%
    bezpieczna. Ja twierdze, ze jest bezpieczniejsza niż tylko sms.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/