eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej › Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
  • Data: 2020-12-10 11:50:03
    Temat: Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-12-10 o 11:18, Robert_DF pisze:

    > i są bezwzględnie bezpłatne?

    Jedna jest bezwzględnie bezpłatna, ale jej akurat nie używam.
    Kolejne dwie o ile dobrze pamiętam mają jakiś wymóg
    obrotu czy liczby transakcji, ale bez problemu to wyrabiam
    i nigdy za nie płaciłem. I mam też jedną bezwzględnie płatną.

    PS
    W mbanku został mi makler - dopóki nie będzie kosztował ten zestaw
    więcej niż 5zł/miesiąc, to będę miał tam konto.