  • 11. Data: 2002-10-07 09:35:17
    Temat: Re: mbank
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    Użytkownik "kriskel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:anrg01$6rd$1@news.onet.pl...
    > Lepiej od razu śrutówę albo broń maszynową. ;-))))))))

    Teraz wiadomo dlaczego w mBanku jest tylko call center. gdyby byy tradycyjne
    placówki biedne wtedy byłyby mlinki.

    LeszekR.

  • 12. Data: 2002-10-07 20:03:05
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "kriskel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Lepiej od razu śrutówę albo broń maszynową. ;-))))))))

    A ja odmiennie od wielu uważam, że PKO BP to najlepszy dla mnie bank.
    A mam konta w wielu innych
    Nikt nie zrobił przez ostatnie 20 lat takiego postępu na plus na Powszechna
    Kasa Oszczędności.

  • 13. Data: 2002-10-07 21:34:31
    Od: "devoth" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik olab <o...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:anr7kq$2t0$...@n...tpi.pl...

    > miesiac temu zalozylem tam rachunek
    > i do dzisiaj nie moge sie dostac do swoich pieniedzy
    > jestem totalnie olewany
    > nie pomagaja zadne prosby , telefony itd
    > wszystko zwalaja na poczte
    > takiego dziadostwa jeszcze nie widzialem

    a ja zalozylem 1,5 tyg temu i juz moge (trwaloby 1 tydzien gdybym byl w
    stanie wydrukowac ich umowe), moze zeczywiscie poczta. Oni kataloguja Twoja
    umowe w terminie do 10 dni roboczych od momentu jej wyslania przez Ciebie.
    Wiesz to z poczta moze byc prawda.

    --
    pozdrawiam
    devoth

  • 14. Data: 2002-10-08 00:55:37
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

> [...]
    > nie pomagaja zadne prosby , telefony itd
    > wszystko zwalaja na poczte
    > takiego dziadostwa jeszcze nie widzialem

    pierdoly za przeproszeniem opowiadasz
    pozdrawiam Fajas

  • 15. Data: 2002-10-08 06:09:44
    Od: "ERY" <e...@g...pl>

    Użytkownik "_" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > I jak jest komuś pieniądze winien, to zaraz odda,
    > a tak w ogóle to nigdy nikomu nie jest winien,
    > bo bardzo jest w tych sprawach dbający.

    łubudubu łubudubu Niech żyje nam!

  • 16. Data: 2002-10-08 06:37:22
    Od: "olab" <o...@h...pl>

    > pierdoly za przeproszeniem opowiadasz
    > pozdrawiam Fajas

    co, obrazony pracownik sie odezwal?

  • 17. Data: 2002-10-08 15:29:21
    Od: Gryf <g...@w...pl>

    Dnia Mon, 7 Oct 2002 07:55:56 +0200, "olab" <o...@h...pl> zaskoczył(a)
    nas czymś takim:

    >miesiac temu zalozylem tam rachunek

    Ja moze 2 tygodnie temu

    >i do dzisiaj nie moge sie dostac do swoich pieniedzy
    >jestem totalnie olewany

    i juz dostalem umowe, karte, dostep przez inet aktywny, liste hasel wysla
    moze jutro

    >nie pomagaja zadne prosby , telefony itd
    >wszystko zwalaja na poczte

    mLinia byla bardzo uprzejma. 10 minut rozmawialem na ich koszt

    >takiego dziadostwa jeszcze nie widzialem

    takiego fajnego banku jeszcze nie widzialem:)

    --
    Pozdroofka od gryfa
    g...@w...pl

  • 18. Data: 2002-10-08 20:01:35
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Gryf" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > mLinia byla bardzo uprzejma. 10 minut rozmawialem na ich koszt

    Ja bym to sprawdził i nie był taki pewien. Szczególnie tego kosztu...

  • 19. Data: 2002-10-09 16:30:39
    Od: "olab" <o...@h...pl>

> [...]
    > moze jutro

    > mLinia byla bardzo uprzejma. 10 minut rozmawialem na ich koszt

    > takiego fajnego banku jeszcze nie widzialem:)

    nastepny pracownik czy lobbysta?
    MOZE 2 tygodnie?
    palcow rak ci zabraklo?
    poza tym bez hasel mozesz tylko popatrzec na swoje wirtualne money...

    pozdr i podtrzymuje to co pisalem wczesniej
    olab

  • 20. Data: 2002-10-09 20:11:21
    Od: Ra-Ash <r...@p...onet.pl>

    > A ja odmiennie od wielu uważam, że PKO BP to najlepszy dla mnie bank.

    Nie będę polemizował co jest dla ciebie najlepsze.

    > A mam konta w wielu innych
    > Nikt nie zrobił przez ostatnie 20 lat takiego postępu na plus na Powszechna
    > Kasa Oszczędności.

    Wow a ileż to mamy w takich banków co od 20 lat postepuja do przodu ?
    ;-)
    POzdr

    Ra-Ash