  • 1. Data: 2009-04-21 09:27:16
    Temat: mbank
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Chcę założyć konto osobiste w mbanku. Czym może mnie ten bank zaskoczyć? Z
    analizy wynika, że konto i przelewy, i karta są darmowe. Nie wiem natomiast,
    jakie są opłaty za wpłatę gotówkową na konto w mbanku w innych placówkach,
    bo wpłatomaty w moim mieście nie istnieją.
    Jakie macie doświadczenia z mbankiem?
    Pozdr.
    A.

  • 2. Data: 2009-04-21 09:50:30
    Temat: Re: mbank
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 kwiecień 2009 11:27
    (autor ffiona
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gsk3lh$oai$1@news.onet.pl>):

> [...]
    > natomiast, jakie są opłaty za wpłatę gotówkową na konto w mbanku w innych
    > placówkach, bo wpłatomaty w moim mieście nie istnieją.

    No takie same, jak każdy inny przelew. To kwestia banku, z jakiego
    przelewasz. Jak masz np. konto w Multi to masz przelew 0zł i wpłata 0zł.
    Albo w Lukasie: Wpłata 0zł, przelew 0zł. Jak nie było wpłatomatów jeszcze,
    to używałem Lukasa do wpłacania.

    > Jakie macie doświadczenia z mbankiem?

    ja wyłącznie pozytywne :D
    --
    Tristan

  • 3. Data: 2009-04-21 09:52:28
    Od: " aneczka" <a...@N...gazeta.pl>

    ffiona <f...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Nie wiem natomiast, jakie są opłaty za wpłatę gotówkową na konto w mbanku w
    innych placówkach

    ich wysokość zależy od banku, w którym wpłacasz, a nie od mBanku.
    Jak nie ma u ciebie wpłatomatu (może być też multiBank), to jedyne bezpłatne
    rozwiązanie - bezpłatne konto w banku marmurkowym z bezpłatnymi przelewami.
    Poczytaj tez forum mBanku http://www.mbank.pl/forum/

  • 4. Data: 2009-04-21 09:56:31
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > Albo w Lukasie: Wpłata 0zł, przelew 0zł. Jak nie było wpłatomatów jeszcze,

    Nie chodzi o przelew, ale o wpłatę gotówkową. Moim zamiarem jest posiadanie
    tylko i wyłącznie konta w mbanku.
    Pozdr.
    A.

  • 5. Data: 2009-04-21 09:56:52
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    ffiona wrote:
    > Chcę założyć konto osobiste w mbanku. Czym może mnie ten bank zaskoczyć?

    Tym, ze aby zamknac konto bedzie wysylal xx wypowiedzen - bo sie podpis
    nie bedzie zgadzal :D wtedy trzeba wyslac potwierdzony noratialnie podpis.

    > Z analizy wynika, że konto i przelewy, i karta są darmowe.

    Takze oprocentowanie konta jest zerowe - a oszczednosciowe maja 2-go i
    dalsze wyplate platna.

    > Jakie macie doświadczenia z mbankiem?

    Tak - ale ogolnie srednie - konto bezplatne, ale jakosc obslugi kiepska.
    --
    Regards,
    Maverick

  • 6. Data: 2009-04-21 09:58:28
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik " aneczka"

> [...]
    > bezpłatne
    > rozwiązanie - bezpłatne konto w banku marmurkowym z bezpłatnymi

    Wiem, że ich wysokość zależy od banku / poczty, w którym / której wpłacam.
    Dlatego pytam o Wasze doświadczenia. W multiBanku mozna wpłacić
    bezprowizyjnie na konto mbanku?
    Pozdr.
    A.

  • 7. Data: 2009-04-21 09:59:35
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "ffiona" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie chodzi o przelew, ale o wpłatę gotówkową. Moim zamiarem jest
    > posiadanie tylko i wyłącznie konta w mbanku.

    Ten rachunek nie ma sensu jako jedyny rachunek, jeżeli nie masz wpłatomatu
    na miejscu.

  • 8. Data: 2009-04-21 10:01:58
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ffiona" news:gsk3lh$oai$1@news.onet.pl

    > Chcę założyć konto osobiste w mbanku.

    Dobry wybór jeżeli:
    1. Będzie ono służyło do przyjmowania wypłaty na konto
    2. Płatności kartą w internecie/w punktach naziemnych
    3. Płacenia rachunków/robienie przelewów
    4. Inwestowania w fundusze inwestycyjne

    Do innych rzeczy się niestety nie nadaje :(

    > Czym może mnie ten bank zaskoczyć?

    Szczerze? IMHO wszystkim - pozytywnym jak i negatywnym.

    > Z analizy wynika, że konto i przelewy, i karta są darmowe.

    Jest dokładnie tak jak piszesz.

    > Nie wiem natomiast, jakie są opłaty za wpłatę gotówkową na konto w mbanku
    w innych placówkach,
    > bo wpłatomaty w moim mieście nie istnieją.

    Opłaty są takie jakie ustali sobie bank, w którym dokonujesz wpłaty :)

    > Jakie macie doświadczenia z mbankiem?

    Negatywne jak i pozytywne. Na początku mojej przygody (jestem klientem
    prawie od początku) współpraca przebiegała wzorowo. Ostatnie dwa lata już
    nie były takie miłe, stąd też mBank służy tylko jako "śmietniczka" na
    drobne.
    Podstawowe operacje, oszczędzanie dokonuję już za pośrednictwem innych
    banków.

    Pozdrawiam serdecznie.

  • 9. Data: 2009-04-21 10:03:27
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ffiona" news:gsk5g3$u9n$1@news.onet.pl

    > Wiem, że ich wysokość zależy od banku / poczty, w którym / której wpłacam.
    > Dlatego pytam o Wasze doświadczenia. W multiBanku mozna wpłacić
> [...]

    Jeżeli ich wpłatomat przyjmuje wpłaty klientów mBanku to jak najbardziej.

  • 10. Data: 2009-04-21 10:10:33
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    MarekZ wrote:
    > Użytkownik "ffiona" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ten rachunek nie ma sensu jako jedyny rachunek, jeżeli nie masz
    > wpłatomatu na miejscu.

    dzialajacego wplatomatu !!

    W warszawie jest chyba 7 - z tego zazwyczaj 2-3 dzialajace.

    mBank ma sens jako konto do przelewow/allegro i nic wiecej.
    Oprocentowanie zerowe i obsluga kiepska - nic powaznego tam zalatwic sie
    nie da.
    --
    Regards,
    Maverick