    From: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mandat - pytanie
    Date: Sun, 2 Feb 2003 12:04:19 +0100

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b1irbk$9eq$1@news.onet.pl...
    > Mam pytanie odnośnie mandatu karnego. Szukałem w archwium, ale tam głównie
    > są rady, żeby nie płacić.
    > Jednak ja chiałbym go zapłacić, taki jakiś dziwny jestem. ;-)

    no i chyba dobrze.. bo teraz ro scigaja przez Urzad skarbowy , czy jakos
    tak,
    potrafia sciagnac albo z pensji albo ze zwrotu podatku..

    > Wpłaca się go na konto Urzędu Wojewódzkiego.
    > Dlatego pytanie - wystarczy zwykły przelew na ten numer rachunku? W polu
    > tytułem wpisać serię i numer mandatu? Dobrze kombinuję? Czy jeszcze coś?
    > Na odcinkach dla odbiorcy wpłaty [czyli dla urzędu] nie ma innych danych,
    > czyli powinno wystarczyć...

    ja razem z mandatem dostalem druczek na przelew.. i na tym druczku w polu
    opisu bylo
    wpisane takie cos "MANDAT KARNY SERIA CB NUMER 0877599"

    wiec nic wiecej praktycznie nie trzeba

    pozdrawiam
    SirmarK