  • Data: 2003-02-02 19:41:38
    Temat: Re: mandat - pytanie [OT]
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b1jl28$sm9$1@korweta.task.gda.pl...

    > Bezwzględnie płacić - chyba, że chcesz doczekać komornika, albo
    > Urzędu Skarbowego. I to bardzo szybko.

    Może nie tak szybko. A i opłaty za przyjście pana po pieniążki są bardzo
    niziutkie. Kumpel za mandaty w sumie około 500 PLN zapłcił dodatkowo około
    16 PLN.
    Ale i tak zapłacę... :-)

    > Nie nadążam za Twoim tokiem myślenia. Dlaczego z tego, że otrzymałeś zero
    > punktów karnych wynika, że kraj jest chory??

    To jest śmieszne samo w sobie.
    Rozumiem sens "zerowych" punktów, ale sposób ich "wdrożenia" jest chory.
    Przecież nawet policjanci nabijali się, że "muszę panu przyznać 0 punktów
    karnych". Słowa "chory kraj" [właśnie z tego powodu] to też ich słowa. :-)
    I podobne zdanie na temat punktów zerowych ma wielu ludzi.
    Toż to jest śmieszne. Co innego dostać zero punktów, a co innego nie dostać
    punktów. :-) Sprzeczne z logiką jakąkolwiek...

    Sam sens jest OK - powinien istnieć system "zbierający" dane o
    wykroczeniach. Ale - na Boga - nie przyznawajmy komuś zero punktów karnych,
    bo to jest ośmieszanie władzy. :-)

    Tutaj walnięta jest "kosmetyka" pomysłu...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782