  • Data: 2006-04-04 09:32:12
    Temat: Re: makler w multibanku
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik wrote on 2006-04-04 10:27:

    > A o tym nie wiem ;-) Jak to jest w mbanku?
    Jest tabela opłat DIBRE - i dopiero tam można znaleźć info, że w
    przypadku braku jakichkolwiek transakcji na rachunku przez rok jest
    opłata za tenże rok 30 złociszy.
    Co prawda jest gdzieś info, że obowiązuje to dopiero po jakimś czasie,
    ale nie zmienia to faktu, że opłata jest.
    Jeszcze no udało mi się ustalić czy pobiorą tą opłatę, jak jedynymi
    transakcjami będą deponowania obligacji trzyletnich i wypłacanie odsetek
    od nich :-) . Ktoś wie?

    Pozdrawiam
    Michał M