  • Data: 2021-08-08 17:20:28
    Temat: Re: mTransfer z KK nalicza prowizję
    Od: Stiwi <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, August 8, 2021 at 9:50:17 AM UTC+2, Dawid Rutkowski wrote:
    > Weź KK w milku, będziesz mógł płacić blikiem z KK, dostaniesz kilka stówek premii i
    przestaniesz tuczyć mBąka prowizją 2% za mtransfer (płaci sprzedawca).

    Myślałem o przeniesieniu KK, kiedyś to był całkiem prosty proces pamiętam, nawet
    banki specjalnie dokumentów nie wymagały, tylko historię karty z innego banku.
    Dzisiaj nie wiem jak to wygląda, poza tym jestem nierezydentem, co raczej nie pomaga
    w uzyskaniu KK.