  • 1. Data: 2003-09-05 14:15:22
    Temat: mLokata w mBanku
    Od: "SatCh" <s...@w...pl>

    witam

    mam pytanie

    na stronie http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html jest opis lokat w
    mBank'u (oprocentowanie).

    jezeli przykladowo zdecyduje sie na mLokate 2 miesieczna (4%) to przy
    zalozeniu ze na lokacie na starcie mam 1000 zl ile bede mial po 2 miesacach
    ??
    ile jezeli wplace 2000zl lub 3000zl ??

    SatCh

  • 2. Data: 2003-09-05 15:02:46
    Temat: Re: mLokata w mBanku
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl>

    to wez kalkulator i policz
    a jezeli nie masz to wez liczydlo

  • 3. Data: 2003-09-05 15:21:54
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bja5ps$c18$...@n...onet.pl,
    SatCh <s...@w...pl>:
> [...]
    >
    > jezeli przykladowo zdecyduje sie na mLokate 2 miesieczna (4%) to przy
    > zalozeniu ze na lokacie na starcie mam 1000 zl ile bede mial po 2

    ok. 1005,33 zlotych minus koszt wyslania koperty z umowa.

    > ile jezeli wplace 2000zl lub 3000zl ??

    http://www.trimen.pl/witek/odsetki/index.html

    Osobiscie nie polecalbym obecnie lokat staloprocentowych.
    Zmiennoprocentowa przy takich malych kwotach tez Ci sie nie oplaci, lepiej
    trzymaj na eMaksie biezacym juz, a lepszy pomysl to np. SEB2 w SFI.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-09-05 15:24:19
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > jezeli przykladowo zdecyduje sie na mLokate 2 miesieczna (4%) to przy
    > zalozeniu ze na lokacie na starcie mam 1000 zl ile bede mial po 2 miesacach
    > ??

    4% to oprocentowanie w skali roku przed opodatkowaniem (20%)
    2 miesiace = 60 dni

    x=0,04*1000/365*60=6,57 brutto, po odjeciu podatku (zaokraglenie
    w gore do calych zlotych czyli 20% od 7 zl = 1,4zl) bedzie
    to dokladnie 5,17 gr.

    > ile jezeli wplace 2000zl lub 3000zl ??

    x2 i x3 :-> (mniej wiecej bo inaczej moze wypasc zaokraglenie
    podatku ale to roznice na poziomie kilku(nastu) groszy)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 5. Data: 2003-09-05 15:40:15
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bja9rc$k7j$...@k...task.gda.pl,
    Wilczek <w...@a...net.pl>:

> [...]
    >
    > x=0,04*1000/365*60=6,57 brutto, po odjeciu podatku (zaokraglenie
    > w gore do calych zlotych czyli 20% od 7 zl = 1,4zl) bedzie

    Ale "mial" bedzie 1005,17 zl, bo 1000 zl oddaja tez ;)

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-09-05 16:26:33
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale "mial" bedzie 1005,17 zl, bo 1000 zl oddaja tez ;)

    Eee,chyba nie :)

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 7. Data: 2003-09-05 18:05:19
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Wilczek <w...@a...net.pl> napisał(a):

    > 4% to oprocentowanie w skali roku przed opodatkowaniem (20%)
    > 2 miesiace = 60 dni

    Też tak myślałem ale w regulaminie jest napisane,że chodzi o "rzeczywistą
    liczbę dni".Właściwie to bez znaczenia przy tej sumie.
    IV. Oprocentowanie środków na rachunku lokaty

    § 8

    2. mBank nalicza odsetki od środków zgromadzonych na rachunku lokaty na
    koniec okresu umownego, przyjmując za podstawę kwotę środków pieniężnych
    znajdujących się w tym dniu na rachunku lokaty. Do obliczania kwoty należnych
    odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni pozostawania środków pieniężnych,
    o których mowa powyżej, na rachunku lokaty.
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_mlo
    kata.html

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 8. Data: 2003-09-06 13:26:06
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Ale "mial" bedzie 1005,17 zl, bo 1000 zl oddaja tez ;)

    Eee... slyszalem ze ponoc sa niewyplacalni ;-)