  • 1. Data: 2004-06-08 21:40:44
    Temat: mKiosk we Wrocławiu otwarty
    Od: "Erwin" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jest na terenie Tesco (dawny HIT) ul. Długa. O 18:00 jakas grzebala jeszcze w
    kabelkach :) Wczesniej mKiosk widzialem tylko na zdjeciach i powiem szczerze,
    ze wygladal jak tekturowy, a tu niespodzianka - metaloplastyka :) Fajne sa te
    komputerki z metalowymi track-ballami zamiast myszek. Co ciekawe, kiosk jest
    obklejony reklama kredytu ratalnego, ktorego podobno jeszcze w ofercie nie ma :(

    pozdrawiam,
    Erwin

  • 2. Data: 2004-06-09 05:43:30
    Temat: Re: mKiosk we Wrocławiu otwarty
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-06-08 23:40, Erwin wrote:

    > Co ciekawe, kiosk jest
    > obklejony reklama kredytu ratalnego, ktorego podobno jeszcze w ofercie nie ma :(

    Ale jest TOiP i regulaminy papierowe też już są ;-))
    A tak poza tym - istnieją tańsze źródła finansowania.

    --
    luzyta

  • 3. Data: 2004-06-09 10:44:22
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    8 Jun 2004 23:40:44 +0200, w <0...@n...onet.pl>, "Erwin"
    <b...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Jest na terenie Tesco (dawny HIT) ul. Długa. O 18:00 jakas grzebala jeszcze w

    Heh, 2 min. (i to chyba niecałe) piechotą ode mnie. :)

  • 4. Data: 2004-06-09 10:57:10
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    jeszcze w

    > Heh, 2 min. (i to chyba niecałe) piechotą ode mnie. :)

    znaczy Szczepin?

    kursor

  • 5. Data: 2004-06-09 11:06:22
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Heh, 2 min. (i to chyba niecałe) piechotą ode mnie. :)

    No widzisz, będziesz mógł im nasrać do wpłatomatu i może Ci minie :-)

    Jacek

  • 6. Data: 2004-06-09 11:20:34
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > No widzisz, będziesz mógł im nasrać do wpłatomatu i może Ci minie :-)

    nie! ja tez zamierzam z niego korzystac! ;-)

    kursor

  • 7. Data: 2004-06-09 11:26:31
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 9 Jun 2004 13:20:34 +0200, w <ca6rv8$f04$1@nemesis.news.tpi.pl>, "kursor"
    <m...@U...wp.pl> napisał(-a):

> [...]

    Wpuszczę im wirusa :)
    A zresztą i tak ktoś od środka robi im chyba krecią robotę :P

    > nie! ja tez zamierzam z niego korzystac! ;-)

    Ciebie to napadnę w drodze do tego punkciku :)

  • 8. Data: 2004-06-09 11:26:47
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 9 Jun 2004 12:57:10 +0200, w <ca6qf7$nvb$1@atlantis.news.tpi.pl>, "kursor"
    <m...@U...wp.pl> napisał(-a):

    > jeszcze w

    > znaczy Szczepin?

    Tak.

  • 9. Data: 2004-06-09 20:48:21
    Od: "Szymekg" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No widzisz, będziesz mógł im nasrać do wpłatomatu i może Ci minie :-)

    Ej ej czekaj dam Ci sedes, a wpłątomat zabiorę do mojego mKisku w
    Częstochowie, bo ja się o swój nie mogę doprosić już do 3 miesięcy.