    From: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBiznes - czy to ma sens ?
    Date: 01 Oct 2002 23:55:20 +0200

    "GreG" <g...@w...pl> writes:

    > Na dzien dobry dostaniesz kare grzywny plus odsetki za kilka latek, a potem
    > bedziesz sie mogl odwolywac od tej decyzji.

    ... no niestety odsetki podatkowe teraz mocno spadly, ale to wciaz
    lepsze niz jakas lokata :-)

    > A bedziesz chcial szybki kredyt? Czekaj, urzedas ci wystawi oswiadczenie o
    > niezaleganiu z podatkiem, gdy pokazesz mu pseudo-potwierdzenie ostatniej
    > wplaty...

    Nigdy czegos takiego ode mnie nie chcieli. Byloby to zreszta bez
    sensu, jak juz falszowac, to mozna i pieczatki.

    > Czekam wciaz na glos, ktory powie, ze to co oferuje konto mBiznes wystarczy
    > do bezstresowego i wygodnego egzystowania jako osoba prowadzaca DG.

    Nie uzywam mBiznes, ale akurat same potwierdzenia nie wygladaja
    na przeszkode.
    Na bezstresowe prowadzenie dzialalnosci to raczej w Polsce nie licz,
    ale to juz nie ma zwiazku z bankami i przelewami.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator