  • 11. Data: 2002-04-12 23:45:57
    Temat: Re: mBank wymiekl dla biznesu
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl>
    napisał w wiadomości
    news:a9741u$nto$2@news.onet.pl...

    > Albo ci co zakładają nie wiedzą gdzie wdepli

    ?!?!?!?! to ja poproszę o rozjaśnienie
    (rozwinięcie wątku)

    Sark

  • 12. Data: 2002-04-13 11:01:29
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ?!?!?!?! to ja poproszę o rozjaśnienie
    > (rozwinięcie wątku)

    Tyle razy już tu było o tym czym powinno cechować się konto dla biznesmena
    Być może jest grupa działaczy, którym konto internetowe mbank jako jedyne
    wystarczy
    A wystarczy tym , którzy:
    Mają koło siebie bankomaty Euronetu
    Mają za darmo dostęp do Internetu
    Mogą dość często czekać na dostęp do swojego konta kilka godzin
    Nie robią wpłat gotówkowych
    Nie chodzą często do lekarza
    Nie robią operacji międzynarodowych
    Nie kupują od dostawców, którym potrzebne potwierdzenie zapłaty przed
    wydaniem towaru
    Nie chcą kredytu
    Nie potrzebują sporadycznie większej gotówki
    być może są jeszcze jakieś powody, o których zapomniałem

    Bo fascynacja tym, że konto wirtualne (jako jedyne) dla biznesmena jest
    cudowne jest złudna
    Nie jest to ani darmowe, ani super wygodne
    Wysokie odsetki na koncie firmowym to jest rzecz zbędna - bo od tego jest
    wysoki podatek.
    Znacznie rozsądniejszym wyborem jest konto klasyczne, w banku który mamy "po
    drodze" z ewentualnym dostępem Internetowym.
    A fascynaci wirtualnych kont biznesowych już je pozakładali u
    konkurencji.... i kolejny bank im zbędny.

    Ale to jest mój punkt widzenia i napewno znajdzie się w Polsce kilka tysięcy
    osób mających inny.
    Ja używałem i używam i mam zamiar nadal używać do biznesu jako jedynego
    ponoć drogiego konta w PBK bez dostępu Internetowego.... Ale wielu innym to
    się "w pale" nie mieści.
    Ale jako osoba prywatna mam między innymi konto w mbank, które sobie chwalę.

  • 13. Data: 2002-04-13 13:34:54
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

> [...]
    > wystarczy
    > A wystarczy tym , którzy:

    > Mogą dość często czekać na dostęp do swojego konta kilka godzin

    Z tym to przesadziłeś!
    Odnośnie reszty wymogów, to się zgadzam.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 14. Data: 2002-04-13 18:55:24
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "DVD_multiregion" <d...@c...net> wrote in message
    > Choćby dlatego że nie mają obsługi walut. Tak jak i beznadziejne w tym
    > temacie Multi.

    Wróble ćwierkają, że już bardzo niegługo... ;-)

    K. Kowalski

  • 15. Data: 2002-04-13 19:06:28
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Wróble ćwierkają, że już bardzo niegługo... ;-)

    Mam nadzieje, ze sie nie zadlawia :)

  • 16. Data: 2002-04-19 00:59:44
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

    > Waluty beda, tez na to narzekalem.

    Tylko po jakich kursach?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 17. Data: 2002-04-22 10:14:23
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 19, 2002 at 02:59:44AM +0200, Krzysztof Halasa wrote:

    > Tylko po jakich kursach?

    Ktoz to wie?

    --

    --w

  • 18. Data: 2002-04-24 00:15:53
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    > Ktoz to wie?

    No wlasnie. Bo jesli po takich, jak rozliczaja np. karty, to bez sensu.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 19. Data: 2002-04-24 07:46:56
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Apr 24, 2002 at 02:15:53AM +0200, Krzysztof Halasa wrote:

    > No wlasnie. Bo jesli po takich, jak rozliczaja np. karty, to bez sensu.

    A, przepraszam, masz takich ktorzy nie chca zarabiac na przewalutowywaniu?

    --

    --w

  • 20. Data: 2002-04-25 23:20:56
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    > A, przepraszam, masz takich ktorzy nie chca zarabiac na przewalutowywaniu?

    Zarabiac, to sobie moga. Gorzej, jak traca umiar - tyle ze wtedy po prostu
    nic nie zarobia (to zreszta odnosi sie nie tylko do kursow, takze
    do np. prowizji za wyciagniecie pieniedzy ze sciany - ale moze mBankowi
    podoba sie obecny uklad, w ktorym on placi za wyciagniecia z Euronetu(PL),
    a innych nie ma).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator