  • Data: 2002-01-10 07:24:09
    Temat: Re: mBank - współwłaściciel ?
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr <p...@f...onet.pl> wrote:
    > Witam !

    > Chcę założyć konto w mBanku wspólne dla mnie i dla żony. Jak tego dokonać ?
    Formularz umożliwia tylko podanie
    > danych pełnomocnika. Wiem, że można przekształcić pełnomocnika we współwłaściciela
    ale wolałbym aby odrazu
    > podpisać jedna umowę. Jak z VE dla współwłaścicieli obie darmowe czy ktoś płaci ?

    A mnie zastanawia po cholere zakladac wspolne konta.
    zakladacie sobie wlasne i w razie potrzeby ,mozna przelac nawet SMS.

    Wspolne konta to wiele problemow z likwidacja, biezacym saldem a noz zona
    kupila futro a ty nowy komputer chciales kupic i .....

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/