  • 1. Data: 2002-01-03 10:45:16
    Temat: mBank - współwłaściciel ?
    Od: Piotr <p...@f...onet.pl>

    Witam !

    Chcę założyć konto w mBanku wspólne dla mnie i dla żony. Jak tego dokonać ? Formularz
    umożliwia tylko podanie
    danych pełnomocnika. Wiem, że można przekształcić pełnomocnika we współwłaściciela
    ale wolałbym aby odrazu
    podpisać jedna umowę. Jak z VE dla współwłaścicieli obie darmowe czy ktoś płaci ?

    Pozdrowienia !
    Piotr Koliński
    =========================
    email p...@f...onet.pl
    =========================

  • 2. Data: 2002-01-03 11:42:13
    Temat: Re: mBank - współwłaściciel ?
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Piotr" <p...@f...onet.pl> wrote in message
    Witam !

    > Chcę założyć konto w mBanku wspólne dla mnie i dla żony. Jak tego
    > dokonać ?

    Tylko przez mLinię.

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-01-03 19:29:54
    Od: "Wujek" <b...@2...pl>

    Użytkownik Piotr <p...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:o...@4...com..
    .
    Witam !

    > Chcę założyć konto w mBanku wspólne dla mnie i dla żony. Jak tego dokonać
    ?

    Ściągnij z internetu ze strony mBanku umowę na wspólne konto, wypełnij razem
    z żoną w 3 egzemplarzach i wyślij do mBanku wraz z kserokopią odpowiednich
    dokumentów (dowody osobiste - na stronie mBanku wszytsko pisze ;-))

    > Jak z VE dla współwłaścicieli obie darmowe czy ktoś płaci ?

    Są darmowe.

    Pozdrawiam, Wujek.

  • 5. Data: 2002-01-03 23:10:18
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    On Thu, 3 Jan 2002 12:42:13 +0100, "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>
    wrote:

    >"Piotr" <p...@f...onet.pl> wrote in message
    >Witam !

    >Tylko przez mLinię.
    >
    >K. Kowalski

    Na wlasnie Krzysiu, moze bys tak w koncu zrobil odpowiedni formularz zamiast
    odsylac na drze... znaczy mlinie. Na pewno wielu osobom, ktore juz maja
    zalozone konta w mbanku, sie nie podoba, ze musza sobie aktywowac mlinie tylko
    i wylacznie po to, zeby zlecic przeksztalcenie pelnomocnika na wspolwlasciciela
    - tak prosta sprawa powinna byc zalatwiana przez formularz, ew. e-mail, a nie
    koniecznie przez mlinie.

    Poza tym pelnomocnictwo jest chyba dalej tylko do karty, wiec gdy pelnomocnik
    nie zechce placic za wydanie kolejnej karty to musi z niej zrezygnowac (czy tez
    raczej wlasciciel i tez znowu koniecznie przez mlinie?), tylko w takim razie
    czy bedzie jeszcze wtedy pelnomocnikiem? Pewnie nie, skoro pelnomocnictwo jest,
    niestety, tylko do karty (moze w koncu najwyzszy czas to zmienic?).
    Obecnie tez, gdy chce sie zamienic pelnomocnikow na wspolwlascicieli, ale
    pelnomocnik ma tez swoje wlasne konto, to niestety jedno z tych kont musi
    zostac zlikwidowane... kolejna niepozytywna rzecz w mbanku. :(

    Nie ma co, namieszaliscie niezle z tymi pelnomocnictwami i wspolwlascicielami,
    i niewiele dobrego dla klientow z tego wyniklo. :(

    a.

  • 6. Data: 2002-01-04 18:18:36
    Od: "Wujek" <b...@2...pl>

    Użytkownik Krzysztof Kowalski <k...@b...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a11g34$d7p$...@f...man.torun.pl...

    > "Piotr" <p...@f...onet.pl> wrote in message
    > Witam !

    > Tylko przez mLinię.

    Nieprawda.

    Do Piotra: zrób tak:
    Wydrukuj w 3 egzemlemplarzach umowę http://info.mbank.com.pl/umowa_2os.pdf
    wypełnij, skopiuj na ksero odpowiednie strony dowodów osobistych (tu masz
    napisane dokładnie: http://info.mbank.com.pl/jakzostac.html#umowa ),
    poczekaj kilka dni na telefon z mlinii i podpisane przez bank umowy i ...
    już :-)

    Pozdrawiam, Wujek.

  • 7. Data: 2002-01-05 18:13:37
    Temat: Re: mBank - wspolwlasciciel ?
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Fri, 04 Jan 2002 00:10:18 +0100, andy_k >
> [...]
    >niestety, tylko do karty (moze w koncu najwyzszy czas to zmienic?).

    Proponuje lekture regulaminu:
    Rozdział IV par.12:
    Pełnomocnictwo może byc
    - ogólne
    - rodzajowe

    >Obecnie tez, gdy chce sie zamienic pelnomocnikow na wspolwlascicieli, ale
    >pelnomocnik ma tez swoje wlasne konto, to niestety jedno z tych kont musi
    >zostac zlikwidowane... kolejna niepozytywna rzecz w mbanku. :(

    Problem dotyczy jedynie eKonta
    Ale zawsze można być jeszcze izzy :-)
    (bez karty nadal bezpłatne).

    Ponadto mozna mieć:
    3 eMax-y
    Wystarczy by jeden był wspólny

    Problem jest gdy jeden i drugi współwłaściciel
    chcą przelewać na swoje indywidualne
    eKonta (bez TAN nie da rady).

    Może zatem wspólne eKonto
    i rozdzielne izzyKonta.

    eMAX(w) -> eKONTO(w) -> izzyKONTO(i)

    >Nie ma co, namieszaliscie niezle z tymi pelnomocnictwami i wspolwlascicielami,
    >i niewiele dobrego dla klientow z tego wyniklo. :(

    Mimo wszystko teraz:
    można chodzić na zakupy z uśmiechniętym delfinem
    (nie tracić odsetek od różnicy oprocentowania eMax i eKonta)
    a oszczędności trzymać na innym eMAXie.

    Dla mnie to duży plus ostatnich zmian.

    BAH

  • 8. Data: 2002-01-09 13:47:00
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    >Proponuje lekture regulaminu:
    >Rozdział IV par.12:
    > Pełnomocnictwo może byc
    >- ogólne
    >- rodzajowe

    Dlaczego wprowadzili to w tak wielkiej tajemnicy, ze pjo nawet o tym nie
    wiedzial? :)

    >Problem dotyczy jedynie eKonta
    >Ale zawsze można być jeszcze izzy :-)
    >(bez karty nadal bezpłatne).
    >
    >Ponadto mozna mieć:
    >3 eMax-y

    A czy do kazdego emaxa mozna poprosic o wydanie bezplatnej karty?

    a.

  • 9. Data: 2002-01-09 14:06:31
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "andy_k" <andyk@spamprotector_cyberspace.org>
    (news:7bio3u05nboh5778p8a1q8jmnjoqv07t6h@4ax.com):
    > Dlaczego wprowadzili to w tak wielkiej tajemnicy, ze pjo nawet o tym nie
    > wiedzial? :)
    jakiej tajemnicy, wiele osób wiedziało

    > A czy do kazdego emaxa mozna poprosic o wydanie bezplatnej karty?

    Tak, a nawet dwóch, jeśli konto wspólne.

  • 10. Data: 2002-01-09 16:23:24
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    On Wed, 9 Jan 2002 15:06:31 +0100, "Robert" <m...@k...wp.pl> wrote:

    >"andy_k" <andyk@spamprotector_cyberspace.org>
    >(news:7bio3u05nboh5778p8a1q8jmnjoqv07t6h@4ax.com):
    >jakiej tajemnicy, wiele osób wiedziało

    W aktualnosciach o tym chyba nie pisali.

    >Tak, a nawet dwóch, jeśli konto wspólne.

    Czyli mniej niz jak sie ma konto indywidualne, bo wtedy jak rozumiem mozna 3 do
    3 emaxow, tak?

    a.