  • 1. Data: 2003-01-23 14:04:14
    Temat: mBank - wplata bez prowizji?
    Od: "AP" <k...@i...pl>

    Moze ktos z Was to wie? Jak WPLACIC kase na konto mBanku
    bez prowizji?

    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-01-23 14:04:35
    Temat: Re: mBank - wplata bez prowizji?
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0osot$hq4$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl, AP <k...@i...pl>:
    > Moze ktos z Was to wie? Jak WPLACIC kase na konto mBanku
    > bez prowizji?

    bezpłatnym przelewem

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-01-23 14:23:37
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Robert" <s...@o...pl> wrote in message

    > bezpłatnym przelewem
    z mBanku najlepiej :)))))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-01-23 15:05:20
    Od: "Igor Adamiak" <i...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "AP" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Moze ktos z Was to wie? Jak WPLACIC kase na konto mBanku
    > bez prowizji?
    >
    > Krzysiek

    Ktos ma konto w mBanku i potrzebuje bezprowizyjnej wyplaty to dajesz mu
    kase a on robi ci przelew. Ja tak robie czasami. :)

    IA

  • 5. Data: 2003-01-23 15:16:10
    Od: "sg" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AP" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Moze ktos z Was to wie? Jak WPLACIC kase na konto mBanku
    > bez prowizji?
    >
    > Krzysiek

    Ja znam 2 mozliwosci:

    1. moja zona pracuje w banku i ma przelewy za free :-)
    2. stale zlecenie eurokonta plus w PKO SA

    pozdrawiam,
    sg

  • 6. Data: 2003-01-23 15:25:11
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > 1. moja zona pracuje w banku i ma przelewy za free :-)
    > 2. stale zlecenie eurokonta plus w PKO SA

    3. LGnet - przelewy zlecane on-line oraz wpłaty w placówce banku
    bezpłatne!
    4. Konto Lokacyjne w Raiffeisen Banku - wpłaty, wypłaty, przelewy
    bezpłatne!

    --
    Jakub Berent

  • 7. Data: 2003-01-23 15:59:51
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    AP napisał(a):

    > Moze ktos z Was to wie? Jak WPLACIC kase na konto mBanku
    > bez prowizji?
    rtfaq
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 8. Data: 2003-01-23 18:21:47
    Od: "RS" <s...@p...onet.pl>

    > 2. stale zlecenie eurokonta plus w PKO SA

    to akuratnie nie był najlepszy przykład .. o ile chodzi Ci o TO PEKAO SA bo
    za prowadzenie najlepszego konta na świecie ... eutokonta ... płacisz jak za
    zboże a w zamian masz jakieś 0,5% na depozycie, głupi świstek papieru
    (połowa A4) z wydrukiem z rozklekotanej igłówki kosztuje 3 zł ... itd.
    (długo by tu wymieniać)

    więc z tymi darmowymi STAŁYMI zleceniami to nie OK

    ..:: RS ::..
    -------------------

  • 9. Data: 2003-01-24 13:59:59
    Od: "MAX" <max_kr{w_y_t_n_i_j__t_o)@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Berent" <j...@l...com.p1> napisał w wiadomości

    Witam!

> [...]

    A czy osoby, które nie pracują w tym banku też mają przelewy za free? Bo jak
    nie, to bank łamie prawo.

    Pozdr
    MAX

  • 10. Data: 2003-01-24 14:39:57
    Od: c...@i...pl (Cyb)

    On Thu, 23 Jan 2003 15:04:14 +0100, "AP" <k...@i...pl> wrote:

    >Moze ktos z Was to wie? Jak WPLACIC kase na konto mBanku
    >bez prowizji?

    lukas konto, wplacasz w ich oddziale, internetowy bezplatny
    przelew do mbank

    pozdrawiam,
    Cyb