  • 1. Data: 2003-01-23 12:27:34
    Temat: konto w niemczech
    Od: "vercom" <w...@o...pl>

    WITAM,

    CZY MOŻE MI KTOŚ POWIEDZIEĆ JAK POLAK MOŻE ZAŁOŻYĆ KONTO W NIEMCZECH,
    MIESZKAJĄC OCZYWIŚCIE W POLSCE

    POZDRAWIAM

  • 2. Data: 2003-01-23 13:08:43
    Temat: Re: konto w niemczech
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "vercom" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > WITAM,
    >
    > CZY MOŻE MI KTOŚ POWIEDZIEĆ JAK POLAK MOŻE ZAŁOŻYĆ KONTO W NIEMCZECH,
    > MIESZKAJĄC OCZYWIŚCIE W POLSCE

    Trzeba się wybrać do Niemiec. Jeśli się uda, to opiszę po weekendzie, jak
    zakładać konto w DB w Niemczech. Niestety - w soboty większość instytucji w
    Niemczech jest nieczynna.

    Pozdrawiam,
    BaLab

    PS. Dlaczego KRZYCZYSZ?

  • 3. Data: 2003-01-23 22:31:10
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

> [...]
    > WITAM,
    >
    > CZY MOŻE MI KTOŚ POWIEDZIEĆ JAK POLAK MOŻE ZAŁOŻYĆ KONTO W NIEMCZECH,

    Nalezy tylko wybrac wlasciwy bank - moze to byc
    DB24, mBank, Multibank.. i jeszcze pare innych