  • Data: 2017-12-15 12:22:20
    Temat: Re: mBank wifi
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I albo będzie to po chamsku http a nie https - ale niewiele osób zwraca uwagę na
    "kłódkę" - albo nawet https, ale z certyfikatem wystawionym na hakera - co prawda np.
    firefox wyświetla wystawcę certyfikatu w pasku adresu, ale na to też niewiele osób
    zwraca uwagę.

    Dzięki.
    To już wiem, czego nie wiem. Człowiek zawsze sądzi po sobie i pewne
    rzeczy przyjmuje za oczywiste. Ja przy każdej zmianie certyfikatu
    oglądam odcisk palca i znajduję sobie jakieś łatwe do zapamiętania dwa
    bajty i przed każdym logowaniem sprawdzam.
    To jest takie inne zapamiętanie - nie umiem z pamięci podać tych bajtów,
    ale jak widzę odcisk palca, to wiem, że one się zgadzają.

    Kiedyś na samym początku historii bankowości internetowej mBank pisał,
    żeby sprawdzać, więc sprawdzam. Inne banki nie pisały to u nich nie
    sprawdzam :)
    P.G.