  • 1. Data: 2002-04-21 08:38:51
    Temat: mBank ... warto czy nie??
    Od: "agaa" <m...@p...onet.pl>

    wszystko co wiecie o mBanku.....czy rzeczywiście jest warto tam założyć
    konto? czy to po prostu wielka lipa marketingowa??

    --
    agaa www.amator.zabrze.net.pl/sycylia
    ___

    GG: 1040374
    Gorąco polecam:
    www.qqczka.prv.pl
    - naprawdę warto !!!

  • 2. Data: 2002-04-21 08:43:18
    Temat: Re: mBank ... warto czy nie??
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > wszystko co wiecie o mBanku.....czy rzeczywiście jest warto tam założyć
    > konto? czy to po prostu wielka lipa marketingowa??

    Banki sa w ogole w jakims celu - i Ty jak zakladasz tam konto, to musisz
    przeanalizowac , czy usluga oferowana jest adekwatna do Twoich potrzeb, i
    czy za ta cene dostajesz to co potrzebujesz.
    I tyle
    z uwagi na fakt, ze to nic nie kosztuje ( w podstawowym zakresie) , to chyba
    nie tracisz wiele, korzystajac...

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-04-21 08:56:54
    Od: "Alexx" <h...@p...onet.pll>

    > wszystko co wiecie o mBanku.....czy rzeczywiście jest warto tam założyć
    > konto? czy to po prostu wielka lipa marketingowa??

    nie wiem za bardzo co masz na mysli mowiac o lipie, ale ja zaluje ze nie
    zalozylem konta w mBanku wczesniej.... za dlugo dawalem zyc pijawkom z pekao
    SA :)

  • 4. Data: 2002-04-21 14:39:43
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "agaa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > wszystko co wiecie o mBanku.....czy rzeczywiście jest warto tam założyć
    > konto? czy to po prostu wielka lipa marketingowa??

    A jest ci do czegoś potrzebne?
    Jakie masz alternatywy, jakie doświadczenia ?
    Za darmo ma prawo być lipne, ale wg mnie jest warte swojej ceny

  • 5. Data: 2002-04-21 14:53:44
    Od: "B.Andersson" <t...@m...pl>

    Nie mów o PEKAO "pijawki"bo nikt ci nie wmuszał tego banku.Nie czytaleś
    poprostu info o innych.
    mbank zadawala mnie.Daje możliwie wysokie odsetki.Nie ma wielu opłat jak w
    innych bankach.Szybko dokonuje się transakcji przelewów i płatności.Na
    początku jest trochę działań uciązliwych- dla otwarcia konta.Potem na
    początku też spieniać mogą liczne pytania panien z banku przed dokonaniem
    transakcji wstępnych.Ale jak już wpacisz pieniądze, będziesz klientem pełną
    buzią, prześlą ci wszelkie mechanizmy typu lista haseł
    jednorazowych-będziesz załatwiał wszystko w mig.
    Ale obyś potem nie rwał coraz to nowej peruki z głowy- zapoznaj się z ich
    ofertą, by potem nie mówić o nich pijawki(gdy przejdziesz do banku , który
    daje jeszcze więcej np Volkswagenbank).
    Du courage=odwagi
    Maksio

  • 6. Data: 2002-04-21 15:04:54
    Od: "Kuba" <s...@i...p.lodz.pl>

    Użytkownik "agaa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > wszystko co wiecie o mBanku.....czy rzeczywiście jest warto tam założyć
    > konto? czy to po prostu wielka lipa marketingowa??

    Fajny ale ma tez swoje wady:
    Brak SwiftCode
    Brak Visa Classics

    i inne...zaleze kto co potrzebuje..

    kuba

  • 7. Data: 2002-04-21 15:12:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kuba" <s...@i...p.lodz.pl> napisał w wiadomości

    > Fajny ale ma tez swoje wady:

    Pewnie ma, ale nie takie...

    > Brak SwiftCode

    BREXPLPW

    > Brak Visa Classics

    Za to jest Gold :)
    http://info.mbank.com.pl/karty.html#6

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 8. Data: 2002-04-21 16:24:21
    Od: "Kuba" <s...@i...p.lodz.pl>

    > BREXPLPW

    Dzwonilem do infolini i powiedzieli mi ze przelewy miedzynarodowe sa
    niemozliwe
    nie wiem wiec jaka jest prawda

    ale ja napisalem brak VC, Gold to nie VC.

  • 9. Data: 2002-04-21 16:24:51
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Za darmo ma prawo być lipne, ale wg mnie jest warte swojej ceny

    :-)))))))
    warte swojej ceny ->> darmowe ->> wniosek ->> nic nie warte ?
    :-)))))))

  • 10. Data: 2002-04-21 16:28:17

    > Dzwonilem do infolini i powiedzieli mi ze przelewy miedzynarodowe sa
    > niemozliwe
    > nie wiem wiec jaka jest prawda

    infobezlinia - nie zawsze wie co mowi - choc w tym wypadku mowi prawde - to
    jednak klamie
    :-))

    > ale ja napisalem brak VC, Gold to nie VC.

    gold to jak najbardziej wypukla VC