    From: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank vs Inteligo
    Date: Wed, 18 Dec 2002 13:53:00 +0100

    Tue, 17 Dec 2002 23:06:47 +0100, w
    <q...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Co jest wyłączną opinią Radosława. Owszem, mBank nie ma kilku
    > funkcjonalności jak w zasadzie głównie SMSy, jeżeli jednak ktoś nie ma
    > dzikiego pragnienia otrzymywania powiadomień o operacjach na SMS
    > (dodatkowo płatne!), to nie odczuje tego specjalnie.

    Powiadamianie smsem o _niewykonanych_ operacjach jest bezpłatne.
    Pomijam już, że w mBanku _w ogóle_ nie dowiesz się o niewykonanych
    operacjach.

    > Za to spotkasz się z radosnym ogdaniczeniem wglądu w historię opłat,
    > do trzech miesięcy wstecz, co jest bardzo ,,przyjemne'' jak nagle
    > jakaś spółdzielnia czy inna kablówka powie, że nie zapłaciłeś za coś
    > tam w lutym...

    Fakt, tu trzeba zażyczyć sobie wyciągu na email (który zresztą
    przychodzi co m-c, więc w zasadzie nie ma potrzeby).

    Za to tylko w Inteligo zobaczysz sobie przelewy oczekujące, możesz
    wydrukować _kompletny_ wyciąg, posortować historie wg kryteriów i
    jeszcze parę drobiazgów.

    > Inteligo obecnie, jak dla mnie, bije mBank tylko promocyjnym dostępem
    > do bankomatów PKO.

    Jakbyś używał obu na codzień, to nie chraniłbyś tych swoich głupot na
    temat inteligo. :/ No, ale ktoś zatrzymał się na etapie kuriera...