  • Data: 2002-12-18 19:37:45
    Temat: Re: mBank vs Inteligo
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Radosław Popławski napisał:

    >Nie chce mi się kłocić z laikiem. Faktem jest, że Inteligo ma dużo
    >więcej funkcji i dużo większą funkcjonalność.

    O-wszem. A-le pytanie czy ktoś to wykorzysta? Dzisiaj właśnie kolega
    mnie pytał o porównanie. Wymieniłem funkcje, które ma Inteligo, a nie ma
    mBank, potem wymieniłem koszty, jakie poniesie w Inteligo, a nie
    poniesie w mBanku i wybrał zdecydowanie mBank. Nie każdy potrzebuje
    płacić za funkcje, których nie wykorzysta. Jeśli koniecznie potrzebujesz
    tych SMSów czy PDFów -- proszę bardzo. Jednak jaki odsetek użytkowników
    naprawdę tego potrzebuje?

    >A teraz, po zmianie
    >providera, jest również b. szybkie.

    Nie wiem. Oba chodzą u mnie dobrze.

    >Możesz sobie uważać co chcesz, przywykłem już, że nie możesz pogodzić
    >się z faktami :D.

    Jakimi faktami? Że ma niewygodny interfejs, a w zamian oferuje funkcje,
    których mało osób naprawdę potrzebuje. Natomiast co powiesz na mój
    zarzut historii trzymiesięcznej? Ostatnio dostałem wezwanie z kablówki,
    że nie zapłaciłem. Polukałem po historii mBanku i faktycznie -- w
    kwietniu nie zapłaciłem. I co? W Inteligo se mogę nagwizdać, a nie sprawdzę.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)