  • 1. Data: 2005-01-13 12:48:33
    Temat: mBank uruchomi wlasny program partnerski
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    I to jeszcze w tym roku:
    http://hydepark.prnews.pl/index.php/display,8316

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-01-13 13:39:30
    Temat: Re: mBank uruchomi wlasny program partnerski
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > I to jeszcze w tym roku:
    > http://hydepark.prnews.pl/index.php/display,8316

    mBank znowu buja w obłokach :) Widać ważniejsze sa liczby, niż ...... jakość
    bazy. No cóż....
    A odnośnie liczby klientów (1mln) to są wolne żarty :D IMHO _mBank_ nie ma
    szans na osiągniecie miliona _klientow_ za 10mcy. No chyba, ze te brakujące
    ~200tys. bedzie pochodzic z ...... MultiBanku :))
    Wtedy BRE dumnie ogłosi że ma 1mln klientów w detalu :D

  • 3. Data: 2005-01-13 13:45:02
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    > te brakujące ~200tys. bedzie pochodzic z ...... MultiBanku :))
    > Wtedy BRE dumnie ogłosi że ma 1mln klientów w detalu :D

    dla tych 50-100 zl klienci beda walic drzwiami i oknami
    jak zrobia tak, ze polecajacy i polecany dostana jakas kase
    to ten milion beda mieli na pewno do konca roku

    kursor

  • 4. Data: 2005-01-13 13:45:17
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    mm <j...@c...barg.sv> wrote:

    > mBank_ nie ma
    > szans na osiągniecie miliona _klientow_ za 10mcy.

    Ps. choć im tego życzę ;)

  • 5. Data: 2005-01-13 13:48:02
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

    nie mieli do tej pory takiego programu skierowanego do "małych partnerów" -
    ale jak najbardziej funkcjonowało coś działającego na podobnej zasadzie
    (płacą za pozyskanie klienta) skierowane do dużych portali - onet, allegro,
    bankier itd itd

  • 6. Data: 2005-01-13 14:02:18
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Paweł <t...@o...pl> wrote:
> [...]
    > podobnej zasadzie (płacą za pozyskanie klienta) skierowane do dużych
    > portali - onet, allegro, bankier itd itd

    No ale to formalnie placic i wszystko na siebie bral partner.
    A programy partnerskie sa jak na razie 3.
    Jeden ma Inteligo (dla osob z DG - a pamietacie to co kiedys bylo? :D,
    Bankier.pl i Money.pl.
    Ze zdobyciem ja sie nie obawiamn - 1000 osob dziennie zdobywaja..
    Problem moze byc z jakoscia bazy klientow.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2005-01-13 15:22:15
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > Ze zdobyciem ja sie nie obawiamn - 1000 osob dziennie zdobywaja.
    > Problem moze byc z jakoscia bazy klientow.

    Hmmmmm... no ciekawe. Taki program może faktycznie zwiększyć sprzedaż o
    30-50%. A teraz są jeszcze mKioski + oddziały. W Poznaniu chyba lada dzień
    otworzą CF (ex mCafe).
    Problem rzeczywiście bedzie w jakości bazy, choć z oddziałami i obsługa
    kasową w BRE, mBank zapewne zmiejszy odsetek nieużywanych kont...

    --
    W.

  • 8. Data: 2005-01-13 19:53:27
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

    > Ze zdobyciem ja sie nie obawiamn - 1000 osob dziennie zdobywaja..
    > Problem moze byc z jakoscia bazy klientow.

    no ale to jest chyba dla wszystkich z mbankiem włącznie jasne

    widać jednak marketingowo ładnie brzmiące milion klientów jest pokusą
    niemożliwą do pokonania :-)