  • Data: 2019-03-14 14:31:14
    Temat: Re: mBank - telefoniczni spamerzy
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 marca 2019 07:02:22 UTC-5 użytkownik Andrzej Kłos napisał:

    > Bo za wolno odebrał. Po prostu kto inny był szybszy.

    Nope.
    To taka moda teraz.
    Aby kolejka telemarketerow sie nie nudzila to obdzwania sie zestaw kontaktow z
    naddatkiem bo czesc nie odbierze ale tego naddatku czasem jest za duzo i system
    zamiast wrzucic w kolejke oczekujacych na polaczenie z konsultantem ma porzucone
    polaczenie.

    Innymi slowy: ktos kiepsko skonfigurowal parametry akcji telefonicznej i system
    dzwoni do za duzej ilosci osob.

    I tu watkotworca powinien sie cieszyc bo teraz mysli ze mbank dzwoni i sie nie moze
    dodzwonic. A prawda jest taka ze mbank dzwoni jak burak i gdyby sie dodzwonil to by
    powiedzial Krystkowi ze teraz nikt dla niego nie ma czasu wiec niech Krystek czeka to
    niedlugo ktos sie odezwie.
    Co jest jednym z wiekszych buractw jakie mozna uskutecznic w kontaktach z drugim
    czlowiekiem.