  • Data: 2019-03-19 03:35:20
    Temat: Re: mBank - telefoniczni spamerzy
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-16 09:37, gosc pisze:

    > To wybrałeś metodę karmienia.
    > Obadaj kiedyś metodę dławienia - throttling.
    > Sygnał dzwonienia do mnie to 45 sekund.
    > Od nieznanych mi numerów odbieram dopiero po 40 sekundzie.
    > Na dodatek możesz odebrać i nie odzywać się na początku.
    > Czasami usłyszysz jak już gada z kimś innym.

    Wybieram metodę pośrednią: odbieram w miarę szybko, ale się nie odzywam
    pierwszy i gdy słyszę, że garnki, pokazy, czy inne bzdety albo jakieś
    gadanie w tle - czyli call center - to klawiszem czerwonej słuchawki
    robię "pa, pa". Akurat w tym telefonie nie mam blokowania po "czarnej
    liście", ale dla natrętów cyklicznych, jak ten mBank ustawiam dzwonek o
    nazwie empty.mp3 i może sobie dzwonić, a i tak go nie usłyszę ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/