  • Data: 2007-05-16 05:22:03
    Temat: Re: mBank szukam ludzi poszkodowanych
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 16 May 2007 00:16:30 +0200,
    osoba podpisana: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>
    napisała:
    [...]
    > A co tam bylo? Zdradzcie, bo sie nie zalapalem :)

    Ktoś się żalił, że mBank go okłamuje pisząc, że śrrdki dostępne to takie
    które może wypłacić, a tymczasem on nic nie może z tymi pieniędzmi
    zrobić (bo konto było "półaktywne" - nie dotarły umowy do mBanku jak się
    domyślam). Jeśli coś pokręciłem, to prosze poprawić.

    KJ

    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.