  • Data: 2012-06-14 19:08:20
    Temat: Re: [mBank] studium agonii
    Od: bzdreg <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-14 14:48, Marx pisze:

    > Ps. czy wiedzieliscie ze z karta kodow nie da sie zmieniec emaila w mbanku?

    Owszem. Coś "w tym jest", że mB tak prze na h. SMS-owe. No więc jako
    rasowy i doświadczony uczestnik p.b.b. mówię im "a takiego!". W myśl
    zasady, że skoro bank czegoś chce, to jest to wbrew moim interesom. :)

    A mB nie zamykam z następujących powodów:
    - nadal nic mnie nie kosztuje (karty już nie mam)
    - przydaje się przy niektórych płatnościach w sklepach internetowych (bo
    na A. płacę już przez PayU z KK, na której mam 3% MB), tak średnio raz
    na kwartał...
    - jest sprawny interfejs, który darzę sympatią, bo nie zawiera flesza i
    innych gówien
    - i... i... i... ? ...? ...? (nie chce mi się zabrać za procedurę
    zamykania? jestem zbyt rozlazły?)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.