  • 11. Data: 2004-09-10 07:42:44
    Temat: Re: mBank stawia na znajomości
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnck2htc.43u.kjonca@kjonca.kjonca.bogus...

    > Nie zapominaj, Amra, ze oni też lepiej niż inni potrafią liczyć, i są
    > bardziej mobilni. Więc kiedy przestaną być studentami to mogą zniknąć i
    > mBank zostanie na lodzie.

    Dokładnie ;-) Sam widze to po sobie - założyłem Studenta w ING, mam darmowe
    przelewy, OKO oprocentowane lepiej niz w mBanku, dwie karty do konta w Euro
    i $.

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2004-09-10 07:44:32
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    napisał w wiadomości news:chrlt4$6kn$1@news.onet.pl...

    > Oj nie jestem pewien czy to sie tyczy calej obecnej grupy klientow. Gdyby
    > bylo jak piszesz juz dawno wszscy przeniesliby sie do VW Banku direct.
    > Zamiast tego - od stycznia mBankowi przyroslo bardzo duzo klientow....

    A co takiego oferuje VW dla studenta? Ktory student pozwoli sobie na wyplate
    400 jednorazowo? Problem z on-lainowoscia, długa procedura zakładania
    konta - to naprawde nie zacheca.

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2004-09-10 08:02:26
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    JaKi
    <jarek_popieljakchceszcoswyslacusun@jakchceszcoswysl
    acusungazeta.pl>
    wrote:
    > A co takiego oferuje VW dla studenta? Ktory student pozwoli sobie na
    > wyplate 400 jednorazowo? Problem z on-lainowoscia, długa procedura
    > zakładania
    > konta - to naprawde nie zacheca.

    Wyplata za 1,5 zl w kazdym bankomacie nie jest taka zla, nawet dla
    studenta - biorac pod uwage bezplatne przelewy...

    Zauwaz tez - ze jak wlasnie student bedzie mial pioeniadze - to
    obecnie bardziej zacznie brac kredyt niz trzymac kase na lokatach :)

    P.S. a kurde BOS i PKO BP cos sie kleni z wprowadzaniem Internetu.
    Jakos nieswojo sie czuje z 5-6 kontami tylko... :P

    http://www.PRnews.pl

  • 14. Data: 2004-09-10 16:58:28
    Temat: Re: mBank stawia na znajomości [OT]
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Sep 2004 07:28:49 +0200, Piotr Zawadzki <p...@f...pl>
    wklepał(-a):

    >..ale za to za każde użycie musisz zapłacić 0,50zł...
    >MSPANC

    Wczoraj czytałem książkę P.Dicka, tam trzeba było płacić za otwarcie drzwi w
    mieszkaniu, za wodę w łazience itd. - po 5 centów...

  • 15. Data: 2004-09-11 10:05:32
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 9 Sep 2004 19:49:54 +0000 (UTC), " JaKi"
    <j...@W...gazeta.pl> wrote:

    >A po polsku to oni już nie potrafią nazwać akcji promocyjnej? ;-)

    jakby to brzmialo: Czlonek zdobywa Czlonka ;)))

    G.

  • 16. Data: 2004-09-11 14:49:07
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    napisał w wiadomości news:chql3b$plu$1@news.onet.pl...

    > Najwiekszym ich problemem jest dosc biedna baza ;) No ale ci klienci sa w
    > naszych polskich warunkach bardzo perspektywiczni. Duzo studentow, osob
    > swietnie obslugujacych Internet - itp. W przeciagu najblizszych lat to
    > wlasnie oni beda kupowac mieszkania itp. Dlatego mBank to calkiem ciekawa
    > baza klientow. W tym momencie moze niezbyt dochodowa, ale...

    Tylko czy wtedy zostana w mB?
    Sam mam konto w mB od czasow studenckich, a teraz jak
    zaczalem prace i mam wieksze potrzeby co do banku to rozgladam
    sie za innym bankiem...
    I Multi raczej tez to nie bedzie (bo lepiej sobie zostawic konto w mB
    jako zapsowe, a jako podstawowe zalozyc nowe)...

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 17. Data: 2004-09-11 15:12:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin <n...@n...com> wrote:
    > Tylko czy wtedy zostana w mB?
    > Sam mam konto w mB od czasow studenckich, a teraz jak
    > zaczalem prace i mam wieksze potrzeby co do banku to rozgladam
    > sie za innym bankiem...

    A niby dlaczego tak rozbudowuja siec placowek? Wlasnie dlatego. :)

    http://www.PRnews.pl

  • 18. Data: 2004-09-12 12:51:30
    Temat: Re: mBank stawia na znajomo?ci
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jakby to brzmialo: Czlonek zdobywa Czlonka ;)))

    Można inaczej nazwać ;))))))))

    --
    JaKi