  • Data: 2017-07-24 23:54:11
    Temat: Re: mBank - sa pieniadze a historii brak
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-23 o 22:43, Konfabulator Konfabulatorski pisze:
    > Lepiej to już było. To działa w tej chwili jak Allegro, że wystawiasz aukcję i raz
    jest widoczna od razu, raz po godzinie. To jest największa wada tzw. hurtowni danych.
    Ona musi przetworzyć całą paczkę danych, a w mB, o czym pewnie nie wiecie,
    kategoryzacja przelewów robiona jest przez jakiś zewnętrzny podmiot i to tu jest cały
    problem. Dopóki nie wrócą dane skategoryzowane to guzik zobaczycie w historii. Ale po
    co zepsuli "zmień widok" to nie wiem, bo już nie mam kontaktów do wewnątrz tego
    banku.
    Teraz już to konto jest funkcjonalne i nawet ladne.

    --
    animka