  • 11. Data: 2007-04-01 10:15:18
    Temat: Re: mBank rozdaje prezenty?
    Od: "Slavekk " <s...@g...pl>

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> napisał(a):

    > To i tak nie wiem, czy mój zadziała:) Da się to sprawdzić bez
    > wkładanie tej kart, bo przecież musiałabym się nauczyć ją włożyć?:)

    Jeśli masz ten telofon zanabyty od swojego operatora komórczanego
    (siakaś "promocja", oferta utrzymaniowa itp.) to na 99% ma on simlocka bo
    operatorzy tylko takie sprzedawali. Czasami (b.rzadko) się zdarzało że
    telefon nabyty w pierwszych dniach swej sprzedaży mogł nie mieć simlocka.
    Czasem tez telefon wymieniany w serwisie (naprawa gwarancyjna) go nie miał.

    Jeśli twoim operatorem jest plus to jednak spróbuj bo mobile działa na bazie
    jego sieci.

    Slawek

  • 12. Data: 2007-04-01 11:12:50
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> wrote:

    > Też taką dostałam. Rozumiem, że jak to wepchnę do telefonu, to zmieni
    > mi się numer, czy tak? To będzie działać w każdym telefonie, każdej
    > sieci? Zanim zacznę grzebać i cokolwiek popsuję, chciałabym wiedzieć

    Z telefonem sieci Plus bedzie dzialac na pewno, a z innymi - to musisz
    sprawdzic, bo jesli masz blokade na siec (simlocka) to nie bedzie.

    a.

  • 13. Data: 2007-04-01 15:24:58
    Od: c...@f...onet.pl

    ciekawe gdzie jest kruczek ukryty?hymm...??

    też dostałem z powodu "jesteś z nami od początku"
    osobiście widzę w tym desperację - wystarczy spojrzeć w jakiej cenie
    sprzedawane są mbankowe "złote" numery na allegro i wszystko jasne:)

    mobile to jeszcze pół biedy - kiepska oferta i nie schodzi - nic
    nadzwyczajnego, ale przysłali mnie też umowę na kartę kredytową - to
    jest prawdziwa żyła złota i działalność podstawowa, przysłali z
    zapewnieniem, że zaraz ktoś będzie do mnie dzwonił, myślicie, że
    wykonali telefon?:) kolejny miesiąc mija:) zlewka zlewka...

  • 14. Data: 2007-04-01 15:28:54
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 1 Apr 2007 08:24:58 -0700,
    osoba podpisana: c...@f...onet.pl <c...@f...onet.pl>
    napisała:
    > ciekawe gdzie jest kruczek ukryty?hymm...??
    >

    > też dostałem z powodu "jesteś z nami od początku"

    A to dziwne. Jestem pewnie jednym z początkowych klientów i nic nie
    dostałem ;-(. Inna sprawa, że teraz trzymam tam tylko tyle, żeby na
    wypłaty z eurnetu starczyło.

    KJ

  • 15. Data: 2007-04-02 07:23:15
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisała:

> [...]
    >A to dziwne. Jestem pewnie jednym z początkowych klientów i nic nie
    >dostałem ;-(. Inna sprawa, że teraz trzymam tam tylko tyle, żeby na
    Moja żona też dostała z hasłem "Dziękujemy że jesteś z nami (mBankiem) od
    początku". A ma konto dopiero od roku :-)
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 16. Data: 2007-04-02 19:10:07
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    rowniez dostalem dzisiaj karte mBank mobile, ponoc bylem jednym z
    pierwszych 100 klientow, ktorzy zdecydowali sie na ich kk...moze to i
    prawda, bo kiedys b.aktywnie korzystalem z uslug mBanku ;-))

    pogadam sobie za 10zl...i pewnie na tym sie skonczy

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 17. Data: 2007-04-05 19:05:49
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Ja dostalem jako "jeden z pierwszych klientow" i pewnie dlatego ze troche
    forsy w mbanku trzymam.
    Bardzo mila promocja, to drugi bank, ktory cos mi dal od siebie, poprzednio
    byl VW z karta telefoniczna 10zl. To sie pamieta wiele lat, VW wprowadzil
    nawet oplaty za token a z nimi zostalem wiec takie gratisy sie zauwaza ;-)