  • 1. Data: 2007-03-30 18:40:15
    Temat: mBank rozdaje prezenty?
    Od: "Piotr Sawinski" <p...@i...pl>

    Wlasnie otworzylem skrzynke poczty realnej, w ktorej znalazlem karte starter
    mobile od mBanku. Nie zamawiane. Zaladowana na 10 zl. Ciekawe, ze im sie
    oplaca robic takie prezenty,

    --

    Piotr Sawinski

  • 2. Data: 2007-03-30 19:03:33
    Temat: Re: mBank rozdaje prezenty?
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Wlasnie otworzylem skrzynke poczty realnej, w ktorej znalazlem karte
    > starter mobile od mBanku. Nie zamawiane. Zaladowana na 10 zl. Ciekawe,
    > ze im sie oplaca robic takie prezenty,

    a jestes jakims super hiper klientem ?

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-03-30 19:10:11
    Od: "Michal" <n...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Piotr Sawinski" <p...@i...pl> napisal w wiadomosci
    > Wlasnie otworzylem skrzynke poczty realnej, w ktorej znalazlem karte
    starter
    > mobile od mBanku. Nie zamawiane. Zaladowana na 10 zl. Ciekawe, ze im sie
    > oplaca robic takie prezenty,

    Slyszalem o tej akcji, zastanawialem sie nad tym samym czy im to sie
    oplaca? Jak patrzylem u nich na stronie to ta karta normalnie kosztuje 10
    ziko, takze jak wysylaja ...-ciekawe gdzie jest kruczek ukryty?hymm...??

    <M>

  • 4. Data: 2007-03-30 20:40:10
    Od: Akkon <a...@g...pl>

    Michal napisał(a):

    > Ciekawe, ze im sie
    > ...-ciekawe gdzie jest kruczek ukryty?

    Kruczek polega na tym, że jak raz doładujesz - to może Ci się spodoba i
    będziesz chiał to zrobić rółnież w przyszłości. Z biegiem czasu może
    jeszcze namówisz ze dwie osoby do tego i suma sumarum bank wyjdzie na
    swoim :-)

    Akkon

  • 5. Data: 2007-03-30 20:47:52
    Od: "Piotr Sawinski" <p...@i...pl>

    "RobertS" <r...@x...pl> wrote in message

    > a jestes jakims super hiper klientem ?
    >
    > --
    >
    > pozdr.
    > RobertS
    > GG:32360

    Normalnym. Natomaist na zalaczonej informacji napisali:
    "Dziekujemy za zaufanie, jakim obdarzasz mBank. Jestes w grupie pierwszych
    100 klientow, ktorzy skorzystali z eKARTY." i dalej duzo ble, ble, ble, ale
    "przesylamy karte sim mBank mobile, a na niej 10 zl na wyprobowanie
    wszystkich naszych uslug", etc.

    Piotr Sawinski

  • 6. Data: 2007-03-31 12:22:12
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Michal" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Slyszalem o tej akcji, zastanawialem sie nad tym samym czy im to sie
    > oplaca? Jak patrzylem u nich na stronie to ta karta normalnie kosztuje 10
    > ziko, takze jak wysylaja ...-ciekawe gdzie jest kruczek ukryty?hymm...??

    Bardzo fajna promocja i banku i samej usługi komórkowej. Pamiętam jak kilka
    lat temu przez tę grupę przelała się mega dyskusja nt. kart telefonicznych
    TP SA rozsyłanych dla właścicieli kont w VW Bank. Haczyków nie było, klieci
    poczuli się docenieni, karty działały. Teraz VW wysyła tylko kartki z
    życzeniami, a mojej żonie i tak jest miło jak co roku dostaje symboliczną
    kartkę od "jej banku"
    Od początku mBank Mobile był traktowany jako sposób na przywiązanie
    klientów, wzmocnienie identyfikacji klienta z bankiem ect.

    Pozdrawiam,

    lelek

  • 7. Data: 2007-03-31 16:03:50
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2007-03-30, Piotr Sawinski <p...@i...pl> wrote:
    > Wlasnie otworzylem skrzynke poczty realnej, w ktorej znalazlem karte starter
    > mobile od mBanku. Nie zamawiane. Zaladowana na 10 zl.

    Też taką dostałam. Rozumiem, że jak to wepchnę do telefonu, to zmieni
    mi się numer, czy tak? To będzie działać w każdym telefonie, każdej
    sieci? Zanim zacznę grzebać i cokolwiek popsuję, chciałabym wiedzieć
    czy warto.

    Renata

  • 8. Data: 2007-03-31 16:08:46
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 31 Mar 2007 18:03:50 +0200, Renata Gołębiowska
    <R...@a...waw.pl> wklepał(-a):

> [...]
    >mi się numer, czy tak? To będzie działać w każdym telefonie, każdej
    >sieci? Zanim zacznę grzebać i cokolwiek popsuję, chciałabym wiedzieć

    Nie wierzę, że można zadawać takie pytania. :) Oczywiście, że numer będzie inny.
    A zadziała w telefonie, który nie ma simlocka tj. blokady tylko na wybraną sieć.

  • 9. Data: 2007-03-31 17:53:50
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Piotr Sawinski <p...@i...pl> wrote:

    > Normalnym. Natomaist na zalaczonej informacji napisali:
    > "Dziekujemy za zaufanie, jakim obdarzasz mBank. Jestes w grupie pierwszych
    > 100 klientow, ktorzy skorzystali z eKARTY." i dalej duzo ble, ble, ble, ale

    Do mnie za to przyslali kubek mbanku, i napisali "Jestes w grupie pierwszych
    100 klientow, ktorzy skorzystali z oferty mobile" czy jakos tak (kupilem
    starter i dowiazalem do karty).

    a.

  • 10. Data: 2007-03-31 18:36:13
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2007-03-31, Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Dnia Sat, 31 Mar 2007 18:03:50 +0200, Renata Gołębiowska
    ><R...@a...waw.pl> wklepał(-a):

    > Nie wierzę, że można zadawać takie pytania. :)

    A wierzysz, że od '98 roku (czyli 9 lat and counting) można mieć
    dopiero drugi telefon komórkowy i żadnych zamiarów jego wymiany,
    póki działa?:) Oba z zielonym podświetleniem, żaden nie miał dzwonków
    polifonicznych, nie mówiąc już o nagrywanych (czy jak to się zwie) -
    póki da się z niego zadzwonić, odebrać tel/smsa i wysłać smsa mi
    wystarcza i naprawdę szkoda mi czasu na przyswajanie jakichkolwiek
    info na temat tel. komórkowych poza niezbędnym minimum. Że pojawiła
    się karta (sama się wepchała), to i potrzeba wiedzy wzrosła.

    >Oczywiście, że numer będzie inny.
    > A zadziała w telefonie, który nie
    > ma simlocka tj. blokady tylko na wybraną sieć.

    To i tak nie wiem, czy mój zadziała:) Da się to sprawdzić bez
    wkładanie tej kart, bo przecież musiałabym się nauczyć ją włożyć?:)

    Renata