  • 31. Data: 2005-03-24 20:35:39
    Temat: Re: mBank - przymiarki do cashback
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Kamil Jonca wyłuszczył(a) następująco przemyślenia swoje:

    > No tak. Jakoś mi umknęło. To faktycznie mało sensowne. Trzeba liczyć, że
    > inne banki to wprowadzą :-) OIDP to BZWBK też coś tam kombinował w
    > zeszłym roku, ale sprawa przyschła.

    Nie wiem czy do końca, ostatnio w moim ulubionym sklepie z winem, mówił
    mi właściciel (którego od dawna namawiam, żeby się wpisał w jakiś
    karciany system rabatowy) , że mu coś takiego proponował właśnie BZWBK.
    Ale szczegółów podać nie umiał.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 32. Data: 2005-03-24 20:42:37
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > No tak. Jakoś mi umknęło. To faktycznie mało sensowne. Trzeba liczyć, że
    > inne banki to wprowadzą :-) OIDP to BZWBK też coś tam kombinował w
    > zeszłym roku, ale sprawa przyschła.
    >
    > KJ
    Dlaczego przyschło? Usługa jest na kartach debetowych VE i Maestro, a na www
    jest długaśna lista punktów Cardpoint, gdzie usługa jest dostępna.

  • 33. Data: 2005-03-24 20:46:08
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > jestem przeciwnikiem traktowania sprawy w sposób następujący:
    > cashback jest dobry BO będzie można wypłacić gotówkę z kk
    > Nie o to tutaj ma chodzić i traktowanie cashbacku jako sposobu na
    > wyciągnięcie gotówki z kk jest wypaczeniem idei tej usługi.
    >
    > Jako wielki miłośnik tzw. 'unified services' uważam, że powinno to zostać
    > ujednoliczone z bankomatami, aby uniknąć sytuacji, że klienci korzystają z
    > cashbacku BO mogą sobie wypłacić gotówkę z kk. A dlaczego nie z bankomatu
    > z jakimś limitem (choćby identycznym)?
    >
    > Dla mnie to jest jeden z wielu SPOSOBÓW wypłaty gotówki. I powinien być

    Trzeba pamiętać, że bank chce gdzieś zarobić. Jak wypłacasz w bankomacie to
    jest to tylko koszt dla banku (musi zapłacić za transakcję czy w swoim czy w
    obcym bankomacie). Jak zrobisz cashback to robisz też zakupy i bank zarabia
    na prowizji (interchange). Poza tym banki próbują skłonić ludzi do płacenia
    w sklepach kartami debetowymi zamiast wykorzystywana ich tylko do wypłat z
    bankomatów.

  • 34. Data: 2005-03-24 21:28:59
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości

    > Tutaj (z tego co zostało powiedziane) wynika, że ta usługa ma być tylko
    > dla debetowych. Więc cała jej idea została wypaczona

    Debetowe ?? ROTFL.

    D.

  • 35. Data: 2005-03-25 07:36:28
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    Thu, 24 Mar 2005 17:57:12 +0100, w <d...@b...kjonca.bogus>, Kamil
    Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > r...@a...net.pl said the following On 2005-03-24 17:52:
    > [...]
    bankomatów ?

    > I jak oni sobie to wyobrażają?

    normalnie

    > Zakładam, że jestem Pretorianem i z braku laku
    > wyrobiłem sobie KK w mBanku -- będę płacił KK, a potem podawał Elektrona i
    > niej realizował cashback?

    Nie przejdzie ten numer
    Cashback dotyczy wyplaty gotowki z tej samej karty ktora placisz za zakupy.

    > A jeżeli będę płacił KK innego banku?

    to bedziesz mial oplacone zakupy...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 36. Data: 2005-03-25 12:20:30
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 25 Mar 2005 08:36:28 +0100, w <d20f0p$ji0$1@inews.gazeta.pl>, "Slawek Kos"
    <s...@p...gazeta.pl> napisał(-a):

    > Nie przejdzie ten numer
    > Cashback dotyczy wyplaty gotowki z tej samej karty ktora placisz za zakupy.

    Aha. No to rzeczywiście przydatna usługa -- chyba nawet nie trzeba komentować.

    Niech spadają na drzewo i wezmą się do porządnej roboty zamiast wymyślać takie
    bzdury. Nikt w tym banczku nie kontroluje sensowności tych pomysłów?

  • 37. Data: 2005-03-25 13:33:57
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 24 Mar 2005 19:19:54 +0100, w <d1v0f6$ff1$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Nie wiem, ale Ty najwyraźniej wiesz, bo sobie budujesz piętrową teorię na
    > podstwie tej wiedzy. Nie bądź taki - podziel się niusem z resztą grupy
    > :-))))

    Czekam na wyjaśnienia mRadnych, chyba że ich mBank olewa tak samo jak swoich
    klientów :))

  • 38. Data: 2005-03-25 14:17:26
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

> [...]
    takie
    >bzdury. Nikt w tym banczku nie kontroluje sensowności tych pomysłów?

    jesli ktos liczy, ze bezprowizyjnie wyjmie gotowke z kk, to niech sie leczy
    od zaraz
    jesli ktos liczy, ze bezprowizyjnie wyjmie forse z debetowej, to hmmm, targa
    mną, ale też nie sądzę aby to tak było ! bo to, że bank nie pobiera oplaty,
    nie oznacza bowiem, ze klient jej nie poniesie

    inna sprawa, ze jak kazdy, nawet glupi wynalazek, ten tez, bedzie cieszyl
    sie popularnoscia, nie zawsze koszt operacji ma znaczenie, czasami trzeba
    szybko miec stowke w rece (sam niedawno tak wyplacilem gotowke z kk)
    albo zadziala zwykle lenistwo (tez kazdy ma do tego prawo - jego sprawa).
    Np taka karta wirtualna mbanku, czesto zawodna i jak na przeznaczenie droga
    i niefunkcjonalna, a jednak ma rzesze zwolennikow, ktorzy nie wyobrazaja
    sobie tego .. inaczej ;-) tak samo bedzie i z ta nowa funkcjonalnoscia; na
    zachodzie istnieje toto od lat i raczej wszyscy sobie taka mozliwosc chwala,
    wiec i u nas bedzie doceniona ;-)

  • 39. Data: 2005-03-25 16:00:40
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czekam na wyjaśnienia mRadnych, chyba że ich mBank olewa tak samo jak
    > swoich klientów :))

    To się nie doczekasz. Ale co mnie ubawiłes, to moje.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 40. Data: 2005-03-25 16:04:07
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 25 Mar 2005 17:00:40 +0100, w <d21cln$5ef$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > To się nie doczekasz.

    Tak właśnie sądziłem.

    > Ale co mnie ubawiłes, to moje.

    Tak sobie to tłumacz, może ci się polepszy.