  • 1. Data: 2003-04-28 21:23:43
    Temat: mBank-przelew do US?
    Od: "Rogalik" <e...@k...com>

    probuje zrobic przelew do urzedu skarbowego? co nalezy wpisac w pole "okres
    rozliczeniowy"? Wpisuje 2002 i nie przyjmuje.

  • 2. Data: 2003-04-28 21:36:08
    Temat: Re: mBank-przelew do US?
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > probuje zrobic przelew do urzedu skarbowego? co nalezy wpisac w pole
    "okres
    > rozliczeniowy"? Wpisuje 2002 i nie przyjmuje.

    02R

    latet

  • 3. Data: 2003-04-28 21:44:25
    Od: "Rogalik" <e...@k...com>

    "Latet" <N...@p...onet.pl> wrote in message
    > "okres
    >
    > 02R

    BARDZO ale to BARDZO Ci dziekuje. Przelew poszedl:-) A teraz jeszcze
    pytanie:
    co to ma byc to "02R". Normalny czlowiek wpisuje 2002. Ale w tym kraju kurwa
    (przepraszam, ale zrobienie przelewu zajelo mi 45 minut z czego wiekszosc to
    logowanie sie do mBanku) nic nie moze byc prosto i normalnie, nic!!!

  • 4. Data: 2003-04-28 22:05:51
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Mon, 28 Apr 2003 23:44:25 +0200, Rogalik <e...@k...com>
    napisał:

> [...]
    > (przepraszam, ale zrobienie przelewu zajelo mi 45 minut z czego wiekszosc
    > logowanie sie do mBanku) nic nie moze byc prosto i normalnie, nic!!!

    To pytanie zadaj autorowi wzoru przelewu podatkowemu czyli ...

    tak! Ministrowi Finansow RP! A w zasadzie jego poprzednikowi (zeby nie
    wszystko bylo na Kolodke :-)

    M.

  • 5. Data: 2003-04-28 22:17:16
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    W artykule b8k7h7$mhh$...@a...news.tpi.pl,
    niejaki(a): Rogalik z adresu <e...@k...com> napisał(a):
> [...]
    > kraju kurwa (przepraszam, ale zrobienie przelewu zajelo mi 45 minut z
    > czego wiekszosc to logowanie sie do mBanku) nic nie moze byc prosto i

    Wszystko o przelewach do US jest w mBanku na stronie
    http://www.mbank.com.pl/oferta/mbiznes/zusius.html

    oporek2

  • 6. Data: 2003-04-29 06:46:58
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > co to ma byc to "02R". Normalny czlowiek wpisuje 2002.

    No to ci jeszcze powiem, ze jakbys placic miesieczne zaliczki,
    to byc musial wpisac np. tak:
    02M10 - to za pazdziernik 2002.

    02M10 - miesieczne.....
    02R - roczne

    Prawda, ze to logiczne? ;-)

    latet

  • 7. Data: 2003-04-29 07:27:59
    Od: Piotr Kulinski <p...@a...net.pl>

> [...]
    >(przepraszam, ale zrobienie przelewu zajelo mi 45 minut z czego wiekszosc to
    >logowanie sie do mBanku) nic nie moze byc prosto i normalnie, nic!!!

    Heh Twoje argumenty sa lekko "nie w formie" :)

    1) Nigdy nikt nie stwierdzil ze urzedy sa "ludzkie" i ze powinny
    przyjmowac to co sobie czlowieczek umysli - wyobraz sobie, ze kazdy
    wpisuje cos innego - jeden 2002 drugi 02 trzeci 2K czwarty 02K -
    zamiast tego opis okresu rozliczeniowego jest definiowany przez
    odpowiednie regulacje Ministrerstwa Finansow dzieki czemu da sie tego
    chaosu zapisu uniknac. Placac podatki niestety _musisz_ dostosowac sie
    do tych wymogow, takze czasem warto uzyc wyszukiwarki np. ;)

    pozdrowienia

    Peter
    GG: 566964
    Motto: zawsze mam racje, no chyba ze sie myle.
    sigcreator: core dumped

  • 8. Data: 2003-04-29 11:19:50
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Piotr Kulinski wrote:
> [...]

    True. True.

    Aczkolwiek nie zaszkodziloby, gdyby bank troche w tym pomogl; powiesil
    jakis opis typu "jak wol krowie" przy formularzu, albo tak zbudowal
    skrypt zeby nie trzeba bylo wpisywac dziwolaga tylko mozna bylo sobie
    wybrac/wpisac rok i tyle.
    --
    uklony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 9. Data: 2003-04-29 11:51:41
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    W artykule b8ln2f$1h77$...@f...acn.pl,
    niejaki(a): Piotr Grzegorz Skowronski z adresu
    <s...@S...PRECZgazeta.pl> napisal(a):

> [...]
    > jakis opis typu "jak wol krowie" przy formularzu, albo tak zbudowal
    > skrypt zeby nie trzeba bylo wpisywac dziwolaga tylko mozna bylo sobie

    I taki jest , w prawym górnym rogu formatki przelewu do US jest pomoc pod
    symbolem znaku zapytania .

  • 10. Data: 2003-04-29 12:14:14
    Od: wojsyl <w...@w...pl>

    oporek2 wrote:

    > I taki jest , w prawym górnym rogu formatki przelewu do US jest pomoc pod
    > symbolem znaku zapytania .

    Chyba nie zagladales do tej pomocy, skoro o niej piszesz ?

    --w