  • 1. Data: 2003-04-28 21:26:52
    Temat: Multi - spłata KK - negatywnie
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Witam,
    właśnie mnie rozstrzelali.
    Jak poinformowała mnie Multilinka (potwierdzając moje obawy) okazuje się, że
    z Multikont nie można dokonywać spłat karty kredytowej przelewem! Istnieją
    dwie możliwości: albo automagiczna spłata z góry określonego procentu
    zadłużenia, albo spłata dowolnej kwoty, ale w dniu dokonywania spłaty.

    Jak dla mnie totalna porażka i ogromny minus dla Multi. Nie wiem, co kto
    miał na myśli tak to wymyślając, ale prowadzi to w prosty sposób do
    zlikwidowania konta, nad czym się właśnie mocno zastanawiam, choć jestem
    ogólnie zadowolony.

    Ale brak możliwości zaplanowania sobie spłaty na ostatni dzień x dni
    wcześniej, jest imo niedopuszczalne i przekracza granice.

    Po co w takim razie trzymać kasę w Multi, skoro żeby ją przelać, to trzeba
    przelew wysłać z innego banku???

    Szkoda słów. Wielkie rozczarowanie...

    Na dodatek jeszcze parę dni wcześniej dowiedziałem się od Multilinki, że
    automatyczna spłata jest dokonywana ostatniego dnia terminu. Uzbrojony w
    taką wiedzę kliknąłem gdzie trzeba i okazało się, że bzdur mi naopowiadano,
    bo taka spłata dokonywana jest natychmiast. :-/ I nie chodzi mi tak naprawdę
    o odsetki za 17 dni (wpadłem przez to w debet), ale o sam fakt. Reklamacja w
    toku, ale jakoś nie mam nadziei...

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 2. Data: 2003-04-28 22:04:10
    Temat: Re: Multi - spłata KK - negatywnie
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Mon, 28 Apr 2003 23:26:52 +0200, Tomasz Waszczynski
    <w...@w...org> napisał:

    > Witam,
    > właśnie mnie rozstrzelali.

    Powinni Cie rozstrzelac za brak umiejetnosci czytania ze zrozumieniem...

> [...]
    > dwie możliwości: albo automagiczna spłata z góry określonego procentu
    > zadłużenia, albo spłata dowolnej kwoty, ale w dniu dokonywania spłaty.

    Dokladnie odwrotnie, ale to szczegol

    > Ale brak możliwości zaplanowania sobie spłaty na ostatni dzień x dni
    > wcześniej, jest imo niedopuszczalne i przekracza granice.

    To znaczy na ostatni dzien czy na jakikolwiek inny? Bo juz chyba sam sie
    zpalatales

    > Po co w takim razie trzymać kasę w Multi, skoro żeby ją przelać, to
    > trzeba
    > przelew wysłać z innego banku???

    ???????

> [...]
    > naopowiadano,
    > bo taka spłata dokonywana jest natychmiast. :-/ I nie chodzi mi tak

    Splata AUTOMATYCZNA??? Dokonywana jest w dzien po uplynieciu terminu
    podanego na wyciagu. To, w co kliknales to wlasnie byla splata reczna
    wykonywana w dowolnym dniu - wedlug Twojego uznania

    > naprawdę
    > o odsetki za 17 dni (wpadłem przez to w debet), ale o sam fakt.
    > Reklamacja w
    > toku, ale jakoś nie mam nadziei...

    Czytac, czytac i jeszcze raz czytac :-)

    KK Multi zdecydownaie nie jest najbardziej "user friendly" jaka widzialem,
    ale akurat w tym miejscu dziala calkiem znosnie

    M.

  • 3. Data: 2003-04-28 22:07:06
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał:

    > Jak poinformowała mnie Multilinka (potwierdzając moje obawy) okazuje się, że
    > z Multikont nie można dokonywać spłat karty kredytowej przelewem!

    Hmmmm....

    > Istnieją
    > dwie możliwości: albo automagiczna spłata z góry określonego procentu
    > zadłużenia, albo spłata dowolnej kwoty, ale w dniu dokonywania spłaty.

    Tak, ale automatyczna spłata może być całości zadłużenia !!! Wtedy ustawiasz
    spłate 100%.

    > Ale brak możliwości zaplanowania sobie spłaty na ostatni dzień x dni
    > wcześniej, jest imo niedopuszczalne i przekracza granice.

    A po co ?? Ustaw spłate automatyczną 100% i już.

> [...]
    > taką wiedzę kliknąłem gdzie trzeba i okazało się, że bzdur mi naopowiadano,
    > bo taka spłata dokonywana jest natychmiast. :-/

    Automatyczną spłatę trzeba ustawić na 0800.... wtedy kasa zostanie pobrana
    ostatniego dnia spłaty. Jak robisz spłatę ręcznie, to co się dziwisz ze od razu
    dokonałeś spłaty !

  • 4. Data: 2003-04-29 06:36:07
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > A po co ?? Ustaw spłate automatyczną 100% i już.

    Bo np. mogę potrzebować się zadłużyć, nie mieć tyle środków itp. Nie ważne
    czemu - mogę mieć potrzebę nie spłacać całości i nie bank powinien o tym
    decydować kiedy mogę wydac dyspozycję. A dzwonienie, by zmienić wysokość
    autmatycznej spłaty, jest upierdliwe i często bardzo długo trwa (bo nikt nie
    odbiera - szczególnie w nocy).

> [...]
    > ostatniego dnia spłaty. Jak robisz spłatę ręcznie, to co się dziwisz ze od

    Dziwię się, bo dowiedziałem się, bo Multilinka wprowadziła mnie w błąd. Z
    automatycznej spłaty wcale - przynajmniej dla mnie - nie wynika, że dzieje
    się to od razu.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2003-04-29 06:40:15
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:oproc0w8ur139mw6@news.tpi.pl...

    > Splata AUTOMATYCZNA??? Dokonywana jest w dzien po uplynieciu terminu
    > podanego na wyciagu. To, w co kliknales to wlasnie byla splata reczna
    > wykonywana w dowolnym dniu - wedlug Twojego uznania

    Mylisz się - nie w dowolnym, a wyłącznie w dniu, w którym klikasz. A
    Multilinka mówiła co innego i tym wprowadziła mnie w błąd.
    Jakby było w dowolnym, to bym się przecież nie czepiał, bo by było tak jak
    należy.

    > Czytac, czytac i jeszcze raz czytac :-)
    >
    > KK Multi zdecydownaie nie jest najbardziej "user friendly" jaka widzialem,
    > ale akurat w tym miejscu dziala calkiem znosnie

    Jakbym nie zadzwonił, to bym się nie odzywał. Ale nie po to jest infolinia,
    nie po to się tam dzwoni, żeby dowiadywać się rzeczy nieprawdziwych. Nie
    miałem akurat czasu, żeby wertować strony w poszukiwaniu odpowiedzi na moje
    pytanie. Wolałem zadzwonić - i jak widać był to błąd :-/

  • 6. Data: 2003-04-29 06:45:52
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Tomasz Waszczynski wrote:

    > Witam,
    > właśnie mnie rozstrzelali.
    > Jak poinformowała mnie Multilinka (potwierdzając moje obawy) okazuje się, że
    > z Multikont nie można dokonywać spłat karty kredytowej przelewem!

    Znaczy co się dzieje kiedy próbujesz wykonać przelew na rachunek karty
    podany na wyciągu? Odrzuca? Z jakim komunikatem?

    Bo jeśli tak rzeczywiście jest to bez sensu.

    pzdr

    Tomek

  • 7. Data: 2003-04-29 07:12:59
    Temat: Re: Multi - sp?ata KK - negatywnie
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    <w...@w...org> wrote:

    > Witam,
    > w?a?nie mnie rozstrzelali.

    Poklikaj, poczytaj, pobaw sie - zrozumiesz wszystko.

    Pozdrawiam
    Szymon

  • 8. Data: 2003-04-29 07:31:04
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]

    > autmatycznej spłaty, jest upierdliwe i często bardzo długo trwa (bo nikt nie

    Jakiś dziwny jesteś ;-)) Bank o niczym nie decyduje, to Ty wybierasz sobie
    własny sposób spłaty KK. Jak nie chcesz spłacać wszystkiego, to ustaw sobie
    automatyczna spłatę na np. 50% (albo wymagane minimum), a resztę płać ręcznie.
    Dajmy na to w citi jest podobnie. Automatyczna spłata min. (ew. całości) lub
    ręcznie dowolne kwoty.

  • 9. Data: 2003-04-29 08:18:46
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Znaczy co się dzieje kiedy próbujesz wykonać przelew na rachunek karty
    > podany na wyciągu?

    Na wyciągu nie ma numeru rachunku karty...
    Trzeba było się telefonicznie dowiedzieć...

    > Odrzuca? Z jakim komunikatem?
    Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna.
    Prosimy spróbować ponownie.
    Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Telefonicznej...

    > Bo jeśli tak rzeczywiście jest to bez sensu.

    Ano bez sensu. Mimo to niektórzy doszukują się w tym sensownego działania :>
    Ciekawe jakie jeszcze ograniczenia funkcjonalności (nie mające wpływu na
    bezpieczeństwo) są sensowne?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko