  • 1. Data: 2003-04-28 20:52:46
    Temat: ING - złodziejstwo
    Od: zdan <z...@i...pl>

    Witam
    Smutne, ale prawdziwe.
    ING stara się "poprawić jakość oraz zmniejszyć realne koszty obsługi"
    (tak pisze na ich ulotce).
    A jak to robi? Bardzo prosto. PODWYŻSZJĄC opłatę za prowadzenie
    rachunku z 4,00 do 6,00 zł, czyli o 50% w przeciągu 7 miesięcy.
    A inflacja wynosi ok. 1% w skali _roku_.
    W celu zminiejszenia realnych kosztów obsługi wprowadza OPŁATĘ za
    KAŻDE połączenie z haloślaski w wysokości 1,20 zł.
    Przy takim podejściu do klienta to się nie dziwię, że przy
    okienkach pustki...

    Trza uciekać z tego banku... i to szybkooooooooooo..........

    ___ __ ____ _ _
    |__ | | \ | || \ | | Piotr Zdankiewicz
    / / | | || || || \| | z...@i...pl
    / / | | || || |\ | http://www.zdan.prv.pl
    |___| |__/ |_||_||_| \_| Poprzyj akcje: http://www.pajacyk.pl

  • 2. Data: 2003-04-29 08:44:24
    Temat: Re: ING - złodziejstwo
    Od: "elwu" <e...@p...onet.pl>

    Mnie do szewskiej pasji doprowadzila zmiana prowizji za przelew zewnetrzny z
    0 zl. na 1 zl.
    Na pytanie o celowosc takiej zmiany pracownik odpisal mi, ze taka jest
    decyzja zarzadu. Co roznie dobrze oznacza: "bujaj sie ciulu i tak mamy cie w
    dupie". W zwiazku z tym i jak stamtad szybko uciekam!!!

  • 3. Data: 2003-04-29 10:19:58
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "elwu" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W zwiazku z tym i jak stamtad szybko uciekam!!!
    Ja to właśnie zrobiłem...

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.