    From: Catbert <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] posty z forum
    Date: Fri, 30 Jan 2004 20:08:15 +0100

    On 1/30/2004 8:00 PM, Krystek wrote:
    > Wiesz, devnull, wcale nie ddziwię się, że ludzie mają dosyć czytania co
    > drugiego posta o tym jak to mBank ich "oszukał". Co i raz wrzucasz na
    > grupę posty mówiące, że mBank zmieniając swoją filozofię, hasła
    > reklamowe oszukał klientów. Na jakim świecie Ty żyjesz? Czy naprawdę do
    > Ciebie nie dociera, że bank to biznes, interes.
    [...]
    Niektórzy dodają, że taki sam jak każdy inny.

    Chciałbym jednak zobaczyć wyraz twarzy mojego klienta, gdy przy zakupie
    towaru za 10k "na krechę" dałbym mu papier do podpisu, że poddaje sie
    egzekucji do 100k "jakby co", wpisałbym mu sie do dowodu
    rejestracyjnego, a przy kwocie 50k na hipotekę.

    Pzdr: Catbert