  • 11. Data: 2005-08-23 10:28:46
    Temat: Re: mBank - poprawa bezpieczeństwa - kody jednorazowe
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    kursor <m...@u...wp.pl> wrote:

    > czytaj ze zrozumieniem

    Naprawde?

    <quote>
    > ale jak na koncie nie ma to sie nie zrealizuje
    > trzeba przelac te 50 gr z emaxa

    Dokładnie o to mi chodziło.
    </quote>

    A autor na samym poczatku wspomnial, ze potem musial drugi raz, bo
    o 50gr zapomnial.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 12. Data: 2005-08-23 10:30:26
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    kursor <m...@u...wp.pl> wrote:

> [...]

    Naprawde?

    <quote>
    > ale jak na koncie nie ma to sie nie zrealizuje

    Ergo - albo autor w pierwszej wiadomosci nie wie co pisze albo
    potem nie wie 'dokladnie o co mu chodzilo'.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 13. Data: 2005-08-23 10:30:58
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Naprawde?
    >
    > <quote>
    >
    > Dokładnie o to mi chodziło.
    > </quote>

    i gdzie tu widzisz cos na temat wprowadzania hasla jednorazowego przy
    przelewie z emaxa?

    kursor

  • 14. Data: 2005-08-23 10:42:06
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

> [...]
    > </quote>
    >
    > Ergo - albo autor w pierwszej wiadomosci nie wie co pisze albo
    > potem nie wie 'dokladnie o co mu chodzilo'.

    Czy ja używam aż takich skrótów myślowych że tylko jedna osoba wie o co
    chodzi??

    Chciałem zrobić przelew dowolny poza mBank z eKonta i przelałem sobie z
    eMaxa dokładnie tyle ile miała wynosić kwota przelewu. Podczas próby
    wykonania przelewu na zewnątrz po podaniu hasła jednorazowego otrzymałem
    komunikat że mam za mało środków na koncie do zrealizowania zlecenia.
    Przelałem więc te 50gr z eMaxa na eKonto i wykonałem przelew poza mBank
    z tym że zostałem poproszony o kolejny kod z listy.

    Poprzednio działało to tak że w tej sytuacji zostałbym poproszony o ten
    sam kod jednorazowy.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 15. Data: 2005-08-23 10:57:59
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > z tym że zostałem poproszony o kolejny kod z listy.
    >
    > Poprzednio działało to tak że w tej sytuacji zostałbym poproszony o ten

    Bardzo, ale to bardzo wątpię,
    mBank pyta o to samo hasło tylko w sytuacji
    gdy ono do niego nie dotrze,
    a tu hasło _zostało_wykorzystane_,
    tylko przelew został odrzucony.
    MZ to nic nowego i było tak od początku.

  • 16. Data: 2005-08-24 19:18:22
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 23 Aug 2005 10:04:49 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> wrote:

    >Od kiedy do przelewu z emaxa na ekonto, potrzebujesz hasel jednorazowych?
    Od zawsze. Chyba ze zalozy sobie przelew zdefiniowany.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 17. Data: 2005-08-25 07:50:36
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Od zawsze. Chyba ze zalozy sobie przelew zdefiniowany.

    Od kiedy emax ma przelewy jednorazowe?

    pozdrawiam
    kursor

  • 18. Data: 2005-08-25 11:20:03
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 23 Aug 2005 10:05:48 +0200, w <deelc1$qe3$1@inews.gazeta.pl>, Marcin
    Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> napisał(-a):

    > Dokładnie o to mi chodziło.
    >
    > A co do roku 2001 - na 100% dużo później miałem nie raz taką sytuację że
    > byłem kilkukrotnie pytany o to samo hasło jednorazowe (o ile coś tam
    > później kończyło się błędem).

    I teraz też będziesz pytany o poprawne hasło jednorazowe -- aż podasz poprawne
    (wiem bo przed chwilą to sprawdziłem).

    Jeżeli podasz złe, to możesz cofnąć się i ponownie wpisać hasło -- aż w końcu
    zgadniesz właściwe.
    Ktoś chcący może sobie zrobić automacik do wpisywania hasła :) (ciekawe czy
    któryś z istniejących recorderów ma opcję wpisywania ciągu znaków za każdym
    razem o jeden większego :)). Jeżeli tak, to można pokusić się o podręcznik
    "hackowanie kont w mBanku dla Opornych" ;)

  • 19. Data: 2005-08-25 11:20:45
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 23 Aug 2005 10:12:39 +0200, w <deelrh$95a$1@nemesis.news.tpi.pl>, "kursor"
    <m...@U...wp.pl> napisał(-a):

    > moze zmienili kolejnosc operacji?
    > przedtem walidowali formularz a po poprawnej walidacji
    > sprawdzali i oznaczali haslo jednorazowe jako wykorzystane
    > a teraz robia odwrotnie

    Nic nie poprawili -- jak było wesoło, tak jest nadal :)

  • 20. Data: 2005-08-25 11:28:20
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 25 Aug 2005 09:50:36 +0200, "kursor" <m...@U...wp.pl>
    wrote: